مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از آغاز آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان طی قراردادی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به مبلغ ۵۲۷٫۸ میلیارد تومان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مهندس محمد فرهاد با بیان این مطلب گفت: این طرح آبرسانی در راستای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی در سطح […]

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از آغاز آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان طی قراردادی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به مبلغ ۵۲۷٫۸ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مهندس محمد فرهاد با بیان این مطلب گفت: این طرح آبرسانی در راستای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی در سطح استان اجرا می شود و تاثیر مناسبی بر افزایش خدمات رسانی به روستانشینان خواهد داشت.

وی با اشاره به اجرای ۷۶۸ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب در قالب این طرح، افزود: ۹۲ باب مخزن آب به ظرفیت ۱۳۴۱۰ مترمکعب، احداث ۵۸ باب ایستگاه پمپاژ و ۹۳ باب اتاق فرمان، تجهیز ۲۶ حلقه چاه و بهسازی ۳۵ دهنه چشمه در این طرح انجام خواهد شد.

 وی با بیان اینکه تخصیص ابلاغی در سال جاری برای این طرح ۳۵۶ میلیارد تومان می باشد، افزود: اطمینان داریم با همکاری سپاه پاسداران اجرای این پروژه سرعت مطلوبی خواهد داشت و به زودی شاهد بهره مندی مردم ۱۶۹ روستای مذکور از این خدمات خواهیم بود.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان