دعوت جامعه بزرگ ورزش استان جهت حضور در راهپیمایی روز قدس مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در آستانه روز قدس از از جامعه بزرگ ورزش استان جهت حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد. وحید رجبی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری شهید یاران، با بیان اینکه دوباره آخرین جمعه […]

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در آستانه روز قدس از از جامعه بزرگ ورزش استان جهت حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

وحید رجبی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری شهید یاران، با بیان اینکه دوباره آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از راه می‌رسد تا قلوب مسلمانان در جای‌جای این کره خاکی به یاد مظلومیت مردم فلسطین بتپد اظهار کرد: قلوب مسلمین طلایه‌دار برائت از مستکبرانی است که امروز بیش از همیشه سبعانه بر این مردم ستمدیده ظلم و یورش می‌برند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان ادامه داد: مستکبرانی که در صحنه نبرد قدرت رویارویی با دلاوران جبهه مقاومت را نداشته و نمونه آن ترور مستشاران و فرماندهان نظامی جبهه مقاومت که در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق بودند است

وی تأکید کرد: این ستمگران بزدلانه از سر استیصال و عجز مردان، زنان و کودکان مظلوم بی‌پناه را به خاک و خون می‌کشند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان بیان کرد: از این روست که امسال روز قدس، نه فقط آوای در گلو مانده مردم دردمند فلسطین می‌شویم، بلکه بغض فروخورده کودکان و اشک خشکیده مادران بلادیده سرزمینی خواهیم شد که چشم امیدشان به حرّیت و آزادگی است که هنوز با درد آن‌ها به خود می‌پیچند و به فریاد تظلم‌خواهی‌شان پاسخی شایسته خواهد داد.

وی اذعان کرد: سازمان بسیج ورزشکاران از تمامی پیشکسوتان، قهرمانان، رؤسای هیئت‌های ورزشی، باشگاه‌ها، مربیان، نام‌آوران و ورزشکاران استان اصفهان درخواست می‌کند که با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر لوای دادخواهی مردم مظلوم غزه و فلسطین را برافرازند و در سایه بصیرتی ژرف، دشمنان قسم‌خورده اسلام ناب محمدی را آماج خشم خود قرار دهند تا ظالمان عالم بدانند مردم “فلسطین” و “غزه” هرگز تنها نیستند.

وی اضافه کرد: مردم مظلوم آن دیار نیز دریابند که تا فرج مولای زمین‌وزمان؛ حضرت ولی‌عصر (عج) و رسیدن به صلحی جهانی و پایدار، مردم شریف ما، تحت رهنمودها و هدایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر عهد و پیمان خود با معمار بزرگ انقلاب اسلامی؛ امام راحل (ره) استوار خواهند ماند و یکپارچه آزادی قدس شریف و غزه مظلوم را فریاد می‌زنند.

رجبی در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: مردم ما امید و ایمان دارند به‌زودی و در سایه‌سار مقاومت و اتحادی تاریخی، بومِ شوم صهیونیست، نابود می‌شود و همای سعادت بر فراز مسجدالاقصی به پرواز درخواهد آمد.