یک گروه تروریستی در بانه منهدم شد/ ۲ مرزبان هنگ مرزی بانه در درگیری با تروریست‌ها به شهادت رسیدند فرمانده مرزبانی استان کردستان از درگیری مرزبانان با یک گروهک تروریستی در دو نقطه مرزی بانه و پاوه و شهادت ۲ نیروی مرزبانی بانه خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، عارف […]

یک گروه تروریستی در بانه منهدم شد/ ۲ مرزبان هنگ مرزی بانه در درگیری با تروریست‌ها به شهادت رسیدند

فرمانده مرزبانی استان کردستان از درگیری مرزبانان با یک گروهک تروریستی در دو نقطه مرزی بانه و پاوه و شهادت ۲ نیروی مرزبانی بانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، عارف سپهری فرمانده مرزبانی استان کردستان با اشاره به درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک‌های تروریستی و معاندان نظام در بانه، اظهار کرد: در این عملیات‌ها دو نفر از دلاور‌ مردان مجاهد مرزبانی این شهرستان به شهادت رسیدند.

وی گفت: شب گذشته مرزبانان غیور در راستای حراست از کیان ایران اسلامی حین پایش نوار مرز با افراد مسلح تروریست که قصد داشتند از دو نقطه مرزی در هنگ‌های پاوه و بانه وارد کشور شوند مواجه، که با آتش سنگین و مقابله مقتدرانه مرزبانان مانع از نفوذ تروریست‌ها به داخل کشور شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه در این دو عملیات، یک گروهک تروریستی منهدم و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف شد، افزود: در این عملیات‌ها ستواندوم «مهدی محمدی‌نسب» و استوار دوم «علی فاضلی شاد» به شهادت رسیدند.

سپهری ضمن تسلیت این حادثه تلخ به خانواده این شهیدان گفت: مراسم تشییع این دو مرزبان عصر امروز در بانه برگزار و سپس پیکر مطهرشان به زادگاه خود در استانهای قزوین و کرمانشاه منتقل خواهند شد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان