اتفاقات غزه بی‌اعتبار بودن همه مولفه‌های شکل‌دهنده رژیم صهیونیستی را نشان داد رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اتفاقات غزه یک پیروزی بزرگ برای جهان اسلام است و جهان اسلام توانست بی‌اعتبار بودن همه مولفه‌های شکل‌دهنده رژیم کودکش صهیونیستی را نشان دهد.به گزارش خبرنگارپایگاه خبری شهید یاران؛ سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در چهاردهمین […]

اتفاقات غزه بی‌اعتبار بودن همه مولفه‌های شکل‌دهنده رژیم صهیونیستی را نشان داد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اتفاقات غزه یک پیروزی بزرگ برای جهان اسلام است و جهان اسلام توانست بی‌اعتبار بودن همه مولفه‌های شکل‌دهنده رژیم کودکش صهیونیستی را نشان دهد.
به گزارش خبرنگارپایگاه خبری شهید یاران؛ سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در چهاردهمین اجلاس عمومی مجامع بسیجیان استان اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته پیش از ۱۳ آبان در فرمایشات خود در جمع دانش‌آموزان فرمودند که «دنیا در حال عبور از یک تغییروتحول بزرگ است. قدرت از غرب عالم در حال انتقال به شرق عالم با محوریت آسیاست.»

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این جمله خیلی مهم است و باید راجع به آن مفصل بحث و گفتگو شود، افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران بود که سرآغاز این تحول و تغییر گسترده در سطح جهان شد و این تحول از سال ۵۷ با سقوط رژیم پهلوی آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب، آمریکایی‌ها یک سرزمین بزرگ و راهبردی را از دست دادند و این سرزمین بزرگ و راهبردی در کنترل ملت بزرگ ایران قرار گرفت و آزاد شد و انقلاب اسلامی از این سرزمین در درون دنیا انتشار پیدا کرد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: شاید این ادعا که گفته می‌شود انقلاب اسلامی انتشار پیدا کرده امروز خیلی نیاز به احتجاج نداشته باشد؛ آن روزی که ملت ایران انقلاب را به رهبری امام راحل به پیروزی رساند، مصر به کشورهای عربی به سرکردگی کارتر رئیس‌جمهور وقت آمریکا در کمپ دیوید با رژیم صهیونیستی پیمان صلح و سازش بستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: جهان عرب در مقابل رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۱۷ که نقطه شکل‌گیری این رژیم است تا سالی که این قرارداد امضا شد مبارزه کرده بودند و در آن سال تسلیم شدند؛ پیروزی انقلاب اسلامی این تحول بزرگ را رقم زد و امام خمینی (ره) فرمودند که مسئله اصلی جهان اسلام فلسطین است.

وی تأکید کرد: اکنون نه‌تنها جهان اسلام فلسطین را مسئله اصلی خود می‌داند، بلکه وجدان بیدار بشری هم در تمام کشورهای دنیا فلسطین را مسئله اصلی خود می‌داند.

سلیمانی عنوان کرد: بزرگ‌ترین راهپیمایی تاریخ آمریکا در واشنگتن علیه دولت آمریکا شکل گرفت که ۲۰۰ هزار نفر در ۵۰۰ متری کاخ سفید راهپیمایی کردند و در دیگر کشورها و قاره‌ها نیز این اتفاق افتاده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: تمدن غرب بعد از رنسانس با شعارهای جذاب آمد و لیبرالیسم، کاپیتولاسیون، کمونیسم و… از جمله این شعارها بود و ملت‌های دنیا نسبت به این مکاتب اقبال نشان دادند و در راستای تحقق چشم‌انداز این مکاتب، جان‌فشانی کردند اما امروز این شعارها رویگردان شده‌اند.

وی افزود: این اتفاقاتی که امروزه در غزه و در مقابله با صهیونیست‌ها در حال رقم‌خوردن است، یکی از دامنه‌های بزرگ و پر تنش این تغییر است؛ این اتفاق یک پیروزی بزرگ برای جهان اسلام محسوب می‌شود و جهان اسلام توانست بی‌اعتبار بودن همه مولفه‌های شکل‌دهنده این رژیم کودکش را نشان دهد.

سلیمانی با اشاره به مؤلفه قدرت نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، اذعان کرد: ارتش رژیم صهیونیستی که ادعا داشت چهارمین ارتش دنیاست و از مولفه‌های امنیتی دیگری که از جمله موساد و دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی و مؤلفه قدرت ارعاب برخوردار است، در نبرد طوفان الاقصی شکست مفتضحانه‌ای خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: این رژیم کودکش هنرمندانه از این مؤلفه‌ها استفاده می‌کرد و علاوه‌برآن از حمایت کشورهای مستکبر و قدرتمند نیز برخوردار است.

وی با اشاره به طرح‌های ارائه شده در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان استان، تصریح کرد: این طرح‌هایی که برای حل مسائل ارائه می‌شود باید موردتوجه دولت نیز قرار گیرد و بسیج به دولت کمک کند؛ جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک الگو باید تکامل پیدا کند و در بعد دولت اسلامی باید طرح‌های بی‌عیب و نقصی داشته باشیم و به مرحله عملیاتی‌شدن برسد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بسیج به‌عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی و نه به‌عنوان یک سازمان، یک عرصه و گستره وسیع به‌عنوان مردم دارد و ما خدمتگزاران مردم ایران هستیم و باید در تکامل جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مفهوم قدرت را جمهوری اسلامی ایران تغییر داد و در مسئله فلسطین قدرت در دستان مردم مظلوم فلسطین است؛ همین که در کشورهای مختلف دنیا مردم با پرچم فلسطین و چفیه راهپیمایی می‌کنند، نشانه قدرت مردم فلسطین است.

وی اظهار کرد: ما در تشکیلات مردمی بسیج باید آمادگی داشته باشیم تا طرح‌های مطرح شده را با هماهنگی دستگاه‌های مسئول به‌صورت مردم‌پایه به اجرا درآوریم.

سلیمانی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، عنوان کرد: ملت ایران باید در جنگ اقتصادی هم مانند سایر جنگ‌ها که پیروز شده‌ایم، پیروز شود و بسیج در این زمینه آماده همکاری با دولت است.