رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ازموسسات قرآن و عترت شهرستان لنجان بازدید کرد. علی حاج زکی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور در موسسات قرآن و عترت شهرستان لنجان به همراه سید علی اکبر محمدی رئیس اداره فرهنگ […]

علی حاج زکی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور در موسسات قرآن و عترت شهرستان لنجان به همراه سید علی اکبر محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان با مدیر مسوولان و مربیان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، علی حاج زکی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، ابتدا از اولین موزه خصوصی و تخصصی کتب و نسخ خطی داریوش پبدنی در فولادشهر بازدید و سپس با حضور در دفتر نمایندگی جامعه القرآن الکریم زرین شهر با مدیر مسئول و مربیان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ، در بازدید از مسابقات “رویداد قرآن ” امام زاده ابراهیم ورنامخواست ، هدف از این بازدیدها را ظرفیت‌سنجی و توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی دانست.

حاج زکی همچنین از تلاش‌های صادقانه همه مسئولان قرآنی شهرستان لنجان قدردانی کرد و گفت: قرآن در شهرستان لنجان حضور قوی و زنده‌ای دارد و جا دارد برای ترویج و اثرگذاری فعالیت‌های قرآنی، خلاقیت‌های نوآورانه در حوزه تبلیغ و ترویج در اولویت قرار گرفته شود.