آغاز جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران سیصد و چهاردهمین جلسه شورای عالی کار با حضور نماینده کارگران، کارفرمایان و برای تعیین دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۲ در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، این جلسه در راستای تعیین نهایی دستمزد کارگران برای سال […]

آغاز جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران

سیصد و چهاردهمین جلسه شورای عالی کار با حضور نماینده کارگران، کارفرمایان و برای تعیین دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۲ در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، این جلسه در راستای تعیین نهایی دستمزد کارگران برای سال آینده عصر امروز – یکشنبه، بیست‌وهشتم اسفندماه – و با حضور شرکای اجتماعی کارگری، کارفرمایی و با حضور سید صولت مرتضوی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

جامعه کارگری امشب در انتظار تصمیم شورای عالی کار برای تعیین افزایش دستمزد در سال آینده هستند.

پیش از این جلسه شورای عالی ۲ روز گذشته در ۲۶ اسفند ماه جلسه شورای عالی کار برگزار شد که بعد از ۱۵ ساعت بحث و گفت‌وگو جلسه بی‌نتیجه ماند.

گمانه‌زنی‌ها از اعداد و ارقام سبد معیشت و حتی درصد افزایش حقوق از سوی تعدادی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که علی حسین رعیتی فرد؛ معاون روابط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این موارد را تکذیب کرد.