معاون مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه موسوم به «حمیمیم» از ثبت سه مورد حمله گروه تروریستی جبهه النصره در منطقه کاهش تنش ادلب خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، «اولگ ایگوروف» معاون مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه موسوم به «حمیمیم» اعلام کرد که گروه تروریستی جبهه النصره بار دیگر […]

معاون مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه موسوم به «حمیمیم» از ثبت سه مورد حمله گروه تروریستی جبهه النصره در منطقه کاهش تنش ادلب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، «اولگ ایگوروف» معاون مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه موسوم به «حمیمیم» اعلام کرد که گروه تروریستی جبهه النصره بار دیگر آتش بس منطقه کاهش تنش ادلب را نقض کرده است.

به گزارش روسیا الیوم، ایگوروف تأکید کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳ مورد حمله گروه تروریستی جبهه النصره در منطقه کاهش تنش ادلب ثبت شد.

معاون مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه موسوم به «حمیمیم» خاطرنشان کرد: دو مورد در استان ادلب و دیگری در حلب ثبت شده است.

منطقه کاهش تنش در ادلب شامل استان ادلب و بخش‌هایی از استان‌های حلب، حماه و لاذقیه است. در این مناطق گروه تروریستی النصره و عناصر مسلح وابسته به ترکیه حضور دارند