ابراهیم باصری: آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه های دفاع از تمام مرزهای کشور بود. بی شک باورها و نگرشهای اصیل دفاع از حریم ارزشهای ناب این انقلاب را می توان تا ابد برای تمامی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد.  به گزارش پایگاه خبری […]

ابراهیم باصری: آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه های دفاع از تمام مرزهای کشور بود. بی شک باورها و نگرشهای اصیل دفاع از حریم ارزشهای ناب این انقلاب را می توان تا ابد برای تمامی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، متن پیام به شر ح ذیل است:
( بسم رب الشهدا والصدیقین)
«خرمشهر را خدا آزاد کرد» امام خمینی (ره) سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

حماسه آزادسازی «خرمشهر» یکی از رویداد‌های مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست و عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به عنوان یک برگ زرین به یادگار خواهد ماند.

آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه های دفاع از تمام مرزهای کشور بود. بی شک باورها و نگرشهای اصیل دفاع از حریم ارزشهای ناب این انقلاب را می توان تا ابد برای تمامی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد.

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را محضر تمامی خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و دلاورمردان ۸ سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ابراهیم باصری: مدیر مسئول پایگاه خبری یاران