نمایشگاه عکس “حضور سرخ” دربیجار افتتاح شد به همت حوزه هنری شهرستان بیجارو همکاری بنیاد شهید همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اسناد و تصاویر به دست آمده از حضور رزمندگان بیجاری ، در دوران هشت سال دفاع مقدس با عنوان “حضور سرخ” با حضور جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

نمایشگاه عکس “حضور سرخ” دربیجار افتتاح شد


به همت حوزه هنری شهرستان بیجارو همکاری بنیاد شهید همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اسناد و تصاویر به دست آمده از حضور رزمندگان بیجاری ، در دوران هشت سال دفاع مقدس با عنوان “حضور سرخ” با حضور جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امروز دوشنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۲ همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس به همت حوزه هنری شهرستان بیجار و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان نمایشگاهی از حضور رزمندگان بیجار ی در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی در محل گالری مهر پردیس سینمایی آزادی بیجار افتتاح شد.
در این نمایشگاه مجموعه ای از عکس ها، اسناد و تصاویر منحصر به فردی از حضور رزمندگان کردستانی در محورهای عملیاتی از جمله دوران دفاع مقدس ، آثار عکاسان و رزمندگان دوران دفاع مقدس بیجاری گردآوری و درقالب نمایشگاهی برای اولین بار در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفته است.


در این نمایشگاه همچنین تعدادی از این عکس‌ها و اسناد چاپ شده در قالب پوستر به بازدیدکنددگان نمایشگاه اهداء گردید وتعدادی از رزمندگان به بیان خاطراتی از زمان ومکان تصاویر ثبت شده پرداختند.
نمایشگاه حضور سرخ از ۳ تا ۸ مهرماه همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

کویستان عبدالحکیمی