۵ پروژه ورزشیار در هفته دولت در استان همدان به بهره برداری می رسد مدیرکل ورزش و جوانان همدان از اجرای ۱۵ برنامه شاخص فرهنگی ورزشی و افتتاح پنج پروژه عمرانی در استان همزمان با هفته دولت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت /وزارت ورزش […]

۵ پروژه ورزشیار در هفته دولت در استان همدان به بهره برداری می رسد

مدیرکل ورزش و جوانان همدان از اجرای ۱۵ برنامه شاخص فرهنگی ورزشی و افتتاح پنج پروژه عمرانی در استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت /وزارت ورزش و جوانان، علی حقیقی در نشست با ورزشی نویسان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجائی و باهنر اظهار کرد: با حمایت‌های صورت گرفته از سوی مسئولان استانی به ویژه استاندار ورزش دوست و همچنین وزیر ورزش و جوانان از پروژه‌های عمرانی و ورزشی استان، پنج طرح ورزشی همزمان با هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تاکید کرد: یکی از این طرح‌ها سالن تخصصی کبدی در کبودرآهنگ است که با توجه به استعدادهای سرشار کبدی در این شهرستانکار ساخت آن سال ۹۰ آغاز شده و با اعتباری بالغ بر ۶۰.۰۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.
حقیقی بیان کرد: همچنین در هفته دولت سالن باستانی مریانج نیز که در سال ۸۹ کلنگ زنی شده است با مساحت ۶۲۰ متر مربع و ظرفیت ۲۰۰ تماشگر و با اعتبار ۵۰.۰۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال سالن ورزشی چند منظوره روستای توچغاز ملایر که سال ۸۹ کلنگ زنی شده با اعتباری بالغ بر ۱۹.۰۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود.
حقیقی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از دو زمین چمن مینی فوتبال روستایی نیز گفت: زمین چمن مینی فوتبال روستای آبشینه همدان و زمین چمن مینی فوتبال روستای لتگاه که سال ۹۷ کلنگ زنی شده اند امسال در هفته دولت به بهره برداری می رسند.
وی با اشاره به اجرای بیش از ۱۵ عنوان برنامه شاخص فرهنگی، ورزشی و عمرانی در هفته دولت گفت: برنامه‌های اداره کل ورزش‌و‌جوانان همدان بر چهار محور فرهنگی، قهرمانی‌، همگانی و عمرانی بسته شده که در استان در هفته دولت بیش از ۱۵ برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه این هفته برگزار می‌شود.
حقیقی افزود: در حوزه ورزش همگانی نیز برنامه‌های را در نظر گرفته‌ایم که برگزاری همایش دوچرخه‌سواری و دو همگانی و اجرای برنامه ورزش صبحگاهی در شهرستان‌های استان در طول هفته دولت است.
مدیرکل ورزش و جوانان مهمترین برنامه ورزشی اداره کل در هفته دولت را افتتاح مسابقات فوتبال روستایی تحت عنوان چام پرچم دانست و افزود: مراسم افتتاحیه این رقابتها روز دوم شهریور با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر برگزار می شود.
وی گفت: ۳۳۱ تیم در ۲ بخش آقایان و بانوان در نخستین دوره رقابت‌های مینی فوتبال جام پرچم استان همدان ثبت نام کرده اند و این رقابتها دوم شهریورماه همزمان با هفته دولت در سراسر استان آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه مسابقات مینی فوتبال جام پرچم از برنامه‌های مهم در توسعه ورزش روستایی به شمار می‌رود، تصریح کرد: افتتاحیه این مسابقات در شهر جوکار از توابع شهرستان ملایر برگزار و به تیم‌ها لباس ورزشی اعطا می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به استان، خاطر نشان کرد: ۱۸۴ میلیون تومان اعتبار در قالب مصوبات سفر رییس جمهور به اجرا و تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه ورزش و جوانان این استان اختصاص داده شد که امیدواریم امسال با بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی گام بلندی در راستای توسعه زیرساخت ورزش همدان برداشته و بتوانیم از رویدادهای مهم ورزشی میزبانی کنیم