تعطیلی ۳ روزه تله‌کابین صفه با اجرای پروژه ارتقای روشنایی کوه صفه مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: به‌دنبال اجرای پروژه ارتقای روشنایی و حفاری محل برق مسیر ایستگاه یک به ایستگاه ۲ تله‌کابین صفه، این مجموعه تفریحی از فردا هفتم آبان‌ماه به مدت سه روز تعطیل است. به […]

تعطیلی ۳ روزه تله‌کابین صفه با اجرای پروژه ارتقای روشنایی کوه صفه

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: به‌دنبال اجرای پروژه ارتقای روشنایی و حفاری محل برق مسیر ایستگاه یک به ایستگاه ۲ تله‌کابین صفه، این مجموعه تفریحی از فردا هفتم آبان‌ماه به مدت سه روز تعطیل است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سعید ساکت با اشاره به تعطیلی مجموعه تفریحی تله‌کابین صفه اظهار کرد: کوه صفه به عنوان یکی از محل‌های پرطرفدار تفریحی اصفهان محسوب می‌شود که بخشی از آن به مجتمع گردشگری صفه با ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری متنوع اختصاص یافته دارد.

وی افزود: به علت استقبال گردشگران در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز و تاریکی قابل توجه مسیر پیاده‌راه، شهرداری منطقه پنج اصفهان نسبت به تأمین روشنایی این مسیر اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان ادامه داد: به دنبال این اقدام و مسدود شدن مسیر تردد و دسترسی ماشینی عوامل فنی به ایستگاه ۲ تله‌کابین صفه و اختلال در پشتیبانی ایمن از خط تله‌کابین صفه در ساعات بهره‌برداری، این مجموعه به مدت سه روز از یکشنبه هفتم تا سه‌شنبه نهم آبان تعطیل است.

وی در خصوص ساعات فعالیت مجموعه تله‌کابین صفه با اشاره به تعطیل بودن این مجموعه در روزهای شنبه، خاطرنشان کرد: مجموعه تله‌کابین صفه یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۲:۳۰ و روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰ میزبان گردشگران است.