میزبانی اصفهان از چهار رویداد بزرگ علمی فرهنگی طی ۴۵ روز آینده شهردار اصفهان از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس، جشنواره‌ بین‌المللی مصطفی (ص)، جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان و نمایشگاه ملی فن نما به عنوان چهار رویداد علمی فرهنگی طی ۴۵ روز آینده در اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

میزبانی اصفهان از چهار رویداد بزرگ علمی فرهنگی طی ۴۵ روز آینده

شهردار اصفهان از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس، جشنواره‌ بین‌المللی مصطفی (ص)، جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان و نمایشگاه ملی فن نما به عنوان چهار رویداد علمی فرهنگی طی ۴۵ روز آینده در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علی قاسم‌زاده گفت: طی ۴۵ روز آینده روزهای پرشور و نشاطی را در شهر اصفهان خواهیم داشت و علاوه بر آغاز سال تحصیلی جدید، شاهد برگزاری رویدادها و برنامه‌های ترکیبی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در گلستان شهدا خواهیم بود.

شهردار اصفهان با اعلام اینکه جایزه بین‌المللی مصطفی(ص) با مشارکت شهرداری برگزار می‌شود، افزود: جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان و نمایشگاه ملی فن نما نیز رویدادهای دیگری است که تا ۴۵ روز آینده به میزبانی اصفهان برگزار می‌‍شود.

وی ابراز امیدواری کرد که شهرداری اصفهان با حمایت شهروندان بتواند میزبان خوبی برای برگزاری این رویدادها باشد.

قاسم‌زاده در ادامه با اشاره به ارائه خدمت رسانی شهرداری اصفهان در مراسم اربعین امسال اظهار کرد: این خدمات رسانی به گونه ای بود که هیچ خللی در ارائه خدمات در شهر اصفهان ایجاد نشد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها فراتر از یک وظیفه سازمانی و اداری بود و یک خاستگاه معنوی و انگیزه درونی در آن وجود داشت. به‌طوری که مورد ستایش کارگزاران شهرهای نجف و کربلا قرار گرفت.