پلیس در راه امنیت نقش آفرینی می کند/امنیت پایدار در کردستان حاکم است/کردستانی ها عاشقانه به زوار اربعین حسینی خدمت رسانی کردند معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح با حضور در پایانه مرزی باشماق مریوان، گفت: انتظامی کشور در راه امنیت نقش آفرینی می کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

پلیس در راه امنیت نقش آفرینی می کند/امنیت پایدار در کردستان حاکم است/کردستانی ها عاشقانه به زوار اربعین حسینی خدمت رسانی کردند

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح با حضور در پایانه مرزی باشماق مریوان، گفت: انتظامی کشور در راه امنیت نقش آفرینی می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امیر سرتیپ” مهدی خواجه امیری” در پایانه مرزی باشماق مریوان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع)، بیان داشت: انتظامی کشور در راه امنیت مردم با جان و دل تلاش می کند و در این راه نقش آفرینی می کند.
وی افزود: پلیس در این ماموریت اربعین همانند دیگر ماموریت های انتظامی زحمات زیادی متحمل شدند که جای خداقوت دارد.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح با اشاره به اینکه در این ایام از نزدیک شاهد خدمت رسانی کارکنان انتظامی به زائران حسینی بودیم، گفت: پلیس با روحیه جهادی و انقلابی در راه امنیت و آرامش روانی مردم تلاش می کند که قدردان این زحمات هستیم.
امیر خواجه امیری در ادامه افزود: در این پایانه و دیگر مرزها اقدامات زیر ساختی خوبی صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه امنیت پایدار در کردستان حاکم است، گفت: این مهم حاصل رشادت و از خودگذشتگی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که به صورت شبانه روزی کوشش می کنند.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح در ادامه به وفاداری مردم کردستان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: کردستانی ها عاشقانه به زوار اربعین حسینی خدمت رسانی کردند که این همه محبت قابل تقدیر است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان