دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان به پلیس راهور در خصوص بررسی سهم کیفیت پوشش آسفالت آزادراه اصفهان-کاشان در تصادفات مسیر دستور بررسی داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سیدمحمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اظهار کرد: در پی افت کیفیت […]

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان به پلیس راهور در خصوص بررسی سهم کیفیت پوشش آسفالت آزادراه اصفهان-کاشان در تصادفات مسیر دستور بررسی داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سیدمحمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اظهار کرد: در پی افت کیفیت روکش آسفالت آزادراه اصفهان-کاشان به خصوص در محدوده مسیر کاشان-نطنز که با توجه به حجم بالای تردد در این مسیر، سبب بروز مشکلات و نارضایتی‌های مردمی شده، موضوع در دستور کار دادستانی مرکز استان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا در گام اول نشستی با حضور مجری طرح‌های زیربنایی استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، مدیرعامل شرکت مجری طرح و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان تشکیل شد.

موسویان بیان کرد: مقرر شد با توجه به در پیش بودن فصل سرما و با هدف کاهش خطرات و تلفات جاده‌ای ناشی از ناایمن بودن مسیر، شرکت سرمایه‌گذار هر چه سریعتر نسبت به ترمیم روکش آسفالت به ویژه در محدوده مسیر کاشان-نطنز با رعایت اولویت خرابی جاده، اقدام کند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ابراز امیدواری کرد با اقداماتی که انجام می‌شود شاهد کمترین تصادفات در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

در ادامه پیگیری‌ها روز گذشته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن حضور در محل آزادراه از نزدیک بر روند ترمیم پوشش آسفالت مسیر نظارت کرد