حمایت مدیریت شهری از مساجد برگزار کننده مراسم معنوی اعتکاف رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از اعلام فراخوان حمایت از مساجد برگزار کننده مراسم معنوی اعتکاف خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، هادی سینایی اظهار کرد: در آستانه […]

حمایت مدیریت شهری از مساجد برگزار کننده مراسم معنوی اعتکاف

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از اعلام فراخوان حمایت از مساجد برگزار کننده مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، هادی سینایی اظهار کرد: در آستانه ایام البیض، هفدهمین فراخوان حمایت از برنامه‌های مساجد شهر اصفهان با عنوان خلوت دل منتشر شد.
او با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از اعتکاف به عنوان یکی از رویش‌های انقلابی نام بردند، افزود: متأسفانه در دو سه سال اخیر به علت شرایط کرونایی و ملاحظات بهداشتی، مراسم‌های اعتکاف کمتر برگزار شد اما امسال مساجد زیادی برای برگزاری این مراسم اعلام آمادگی کرده‌اند.
او ادامه داد: شهرداری اصفهان تا جایی که ممکن باشد در راستای برون‌سپاری فرهنگی از این مراسم‌ها در دل محلات و مساجد حمایت می‌کند.
رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مسئولان مساجد می‌توانند برای تکمیل فرم‌های مربوط برای بهره‌مندی از حمایت شهرداری، تا سوم بهمن به معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی اداره مشارکت‌های فرهنگی اجتماعی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۲۲۴۰۵۰۸- داخلی ۲۰۴ و ۲۰۸ تماس بگیرند تا از شرایط فراخوان مطلع شوند.
به گفته او، حمایت شهرداری ویژه مساجدی است که نسبت به ترغیب و تشویق نوجوانان برای شرکت در این مراسم معنوی اقدام کرده‌اند و در فعالیت‌های سه روزه در خصوص تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر فعال باشند.