پدافند هوایی ایران امروز در تقطه اقتدار است فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز پدافند هوایی با مشارکت جوانان با استعداد و نخبه در طراحی و توسعه تسلیحات راداری، موشکی و پهپادی به رشد و شکوفایی رسیده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی […]

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز پدافند هوایی با مشارکت جوانان با استعداد و نخبه در طراحی و توسعه تسلیحات راداری، موشکی و پهپادی به رشد و شکوفایی رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش امروز در جمع کارکنان وظیفه ستاد این نیرو ضمن گرامیداشت ولادت حضرت علی(ع)، گفت: امروز پدافند هوایی با مشارکت جوانان با استعداد و نخبه در طراحی و توسعه تسلیحات راداری، موشکی و پهپادی به رشد و شکوفایی رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز تمامی بسترها و ظرفیت‌ها برای بالفعل رساندن استعداد جوانان کشورمان در نیروهای مسلح و در خارج از مجموعه آن فراهم شده است و در این راستا قله‌های علمی توسط جوانان فتح می شود.

وی تصریح کرد: بخش بزرگی از صلابت و اقتدار نیروهای مسلح به ویژه ارتش مرهون فعالیت‌های جهادی کارکنان وظیفه است؛ آموزش نیروی انسانی متخصص و باذکاوت اولویت اول پدافند هوایی است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با مقایسه جایگاه سرباز در کشورمان با سایر کشورها، تصریح کرد: در کشور ما سرباز صرفاً مسئول حفظ تمامیت ارضی و حدود و ثعور مرزها نیست بلکه با هدف الهی و متعالی، تمرین استقلال، پذیرش مسئولیت، جامعه‌پذیری، نظم، تلاش روزافزون و آمادگی ورود به اجتماع را در این دوران تمرین و مسیر تکاملی و تعاملی را طی می‌کند.