به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران نقل از ایران خبر دبیرخانه ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی، از اتمام مهلت ثبت‌نام این آزمون در ساعت ۲۴ روز هفتم مرداد ماه خبر داد.دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی همچنین عنوان کرد:این دوره از آزمون برای تکمیل ظرفیت و جذب نیروی انسانی بیش از ۵۱۰۰ سازمان و شرکت معتبر از […]

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران نقل از ایران خبر دبیرخانه ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی، از اتمام مهلت ثبت‌نام این آزمون در ساعت ۲۴ روز هفتم مرداد ماه خبر داد.
دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی همچنین عنوان کرد:
این دوره از آزمون برای تکمیل ظرفیت و جذب نیروی انسانی بیش از ۵۱۰۰ سازمان و شرکت معتبر از طریق www.inre.ir که از ۱۸ تیرماه آغاز شده‌بود، تنها تا ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
شرکت‌هایی مثل دیپوینت، گلستان، پپسی، هراز، فروشگاه‌های هفت، پچ‌پچ، لادن، نادی، باراکا، تحفه، سن‌ایچ، خدمات انفورماتیک، فناپ، پاکشوما، گروه انتخاب و… بخشی از ۵۱۰۰ سازمان و شرکت معتبر متقاضی استخدام از طریق ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی هستند.
لازم به ذکر است زمان ثبت‌نام مجددا تمدید نخواهد شد و به متقاضیان توصیه می‌شود به علت ترافیک سایت، ثبت‌نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.
داوطلبان برای شرکت در این آزمون می‌توانند تا ساعت ۲۴ امشب ۷ مرداد با مراجعه به سایت www.inre.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

/