بخشودگی جرایم عدم پرداخت عوارض شهروندان از سال ۴۸ تاکنون مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران گفت: چنانچه شهروندان عوارض نوسازی را پرداخت کنند، تمامی جرایم آنان از سال ۱۳۴۸ تاکنون بخشوده می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علی خوشنود مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران […]

بخشودگی جرایم عدم پرداخت عوارض شهروندان از سال ۴۸ تاکنون

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران گفت: چنانچه شهروندان عوارض نوسازی را پرداخت کنند، تمامی جرایم آنان از سال ۱۳۴۸ تاکنون بخشوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علی خوشنود مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ما می‌توانیم درآمد‌های پایدار شهرداری تهران را ۳۵ تا ۴۰ درصد نسبت به کل درآمد شهرداری تهران افزایش دهیم.

وی با اشاره به افزایش درآمد شهرداری تهران نسبت به سال گذشته افزود: ما موفق شدیم ۲۲۰ درصد افزایش درآمد معادل ۱۰ هزار میلیارد تومان وصولی درآمد‌های پایدار، خارج از بدنه شهرداری تهران داشته باشیم.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران با تاکید بر تحول اساسی در حوزه درآمدی شهرداری تهران اظهار داشت: سال گذشته ۱۹۷۰ میلیارد تومان وصولی از محل توزیع قبوض داشتیم که این رقم بسیار کمی است، اما امسال با این اقدام انتظار ما رقم ۸ هزار میلیارد تومان است.

وی با اشاره به تخفیف شهرداری تهران برای شهروندان از محل توزیع قبوض گفت: چنانچه شهروندان عوارض نوسازی را پرداخت کنند، تمامی جرایم آنان از سال ۱۳۴۸ تاکنون بخشوده می‌شود.

خوشنود افزود: ما یک تکلیف شرعی در توزیع قبوض داریم که این قبوض به موقع به دست شهروندان برسد و نیز پاداش و حق الزحمه همکارا ن، در اسرع وقت پرداخت شود؛ همچنین هدایا و جوایز ویژه‌ای در قالب قرعه کشی به شهروندان اهداء می‌شود.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران تصریح کرد: از روز توزیع قبوض تا پایان اسفند ماه سال جاری به شهروندانی که عوارض و بهای خدمات پسماند خود را به موقع پرداخت کنند، جوایز نفیسی اهداء می‌شود.

خوشنود گفت: افیش‌های عوارض به مناطق ۲۲،۲۱ و ۱۶ تحویل داده شده و این فرآیند ادامه داشته و تا روز دوشنبه ۸ اسفند ماه، تمامی قبوض به دست همکاران خواهد رسید.

وی در ادامه بیان کرد: تلاش داریم درسال آینده نیز توزیع قبوض از اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ آغاز و از خرداد ماه، شهروندان عوارض خود را به صورت پیامکی انجام دهند.