عدم رسیدگی به موضوع فرزند شهید انقلابی در پتروشیمی مارون توسط مسئولین محلی و استانی چیست؟! «الْمُؤْمِنُ أَعْظَمُ حُرْمَهً مِنَ الْکَعْبَهِ؛ حرمت مؤمن از حرمت کعبه بالاتر است.» به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ یادگار شهید انقلابی نام آشنای خوزستانی مهندس شعبانژادیان که در راستای منویات مقام معظم رهبری و آرمانهای انقلاب و […]

عدم رسیدگی به موضوع فرزند شهید انقلابی در پتروشیمی مارون توسط مسئولین محلی و استانی چیست؟!

«الْمُؤْمِنُ أَعْظَمُ حُرْمَهً مِنَ الْکَعْبَهِ؛ حرمت مؤمن از حرمت کعبه بالاتر است.»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ یادگار شهید انقلابی نام آشنای خوزستانی مهندس شعبانژادیان که در راستای منویات مقام معظم رهبری و آرمانهای انقلاب و شهدا و پیگیری حق و حقوق یادگاران و ایثارگران بوده نزدیک به یک سال است که در پتروشیمی پرحاشیه و جنجالی مارون با توجه به مواضع انقلابی و مطالباتش از عدم بریز و بپاش های اضافی گرفته تا تامین واکسن مجتمع با حکم معاونت عملیات شرکت مذکور پس از اقدامی قابل تامل ممنوع الورود به اداره و با تهمت و افتراهای زیادی روبرو شده است.

متاسفانه تلاش و پیگیری های ایشان از نامه نگاری به فرماندار و درخواست از نماینده شهرستان ماهشهر و حوزه انتخابیه خود ( بهبهان) برای پیگیری تا کنون هیچ نتیجه ای نداشته است.

با توجه به ممنوع الورود بودن و عدم پرداخت مزایا نزدیک به یک سال خلاف قوانین اداری با ابطال کارت که موجبات هتک حرمت و حیثیت خانواده های شهدا شده، را پشت سر گذاشته است.

این موضوع با توجه به موقعیت ایشان حتی به فضای مجازی کشیده شده و برای اثبات حق و حقوق تشکل های شاهد و ایثارگران و پایگاه خبری شهید یاران از مقام عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ،وزیر محترم نفت ، ریاست دستگاه قضایی کشور و ریاست مجلس شورای اسلامی نظر به هتک حرمت سران فتنه در این برهه حساس، و اینکه برخی افراد خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی کرده و بر این دامن زده اند.
بر اساس فرمایشات امامین انقلاب هرکس به خانواده شهدا تعرض کند خائن به نظام و انقلاب محسوب می شود.

لذا نسبت به رد پای زنگنه وزیر نفت دولت دوازدهم و برادران نجفی در پتروشیمی لاله زیر مجموعه مارون و حواشی متعدد شرکت مذکور مطالبه جدی و فوری داریم.

بنابراین، یک تیم با حضور وی که بتواند از خود دفاع کند چرا که به گفته وی برخی از مسئولین ادعای پیگیری کرده و فقط اکتفا به حرف مدیران شرکت مذکور کرده و حتی حاضر به شنیدن اظهارات و رویت مستندات ایشان نبوده و نیستند که به مثابه دادگاه یک طرفه بوده و کاملا نامشروع است.

لذا، مسئولین بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان، باید در شرکت پتروشیمی مارون حضور یافته و اسناد و مدارک طرفین را بصورت حقوقی بررسی کنند،تا بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق رسالت ذاتی خود در صورت اثبات از مدیران متخلف شکایت و حیثیت و آبروی از دست رفته خانواده های معظم شهدا در آن منطقه برگرداند.

این پایگاه خبری تا حصول نتیجه ضمن رصد و عملکردمسئولان استان خوزستان و زیر محترم نفت ،منبعد عملکرد این حوزه را در مجموعه ستاد و استان ها نسبت به ترویج فرهنگ ایثار وشهادت واهمیت به حفظ وجایگاه خانواده محترم شاهد وایثارگر جهت آگاه سازی اطلاع رسانی و پیگیری میکند