معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: فرهنگ کار صحیح و درآمد حلال در جامعه جریان داشته باشد و همه افراد به این باور برسند که برای جامعه ارزشمند هستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: فرهنگ کار صحیح و درآمد حلال در جامعه جریان داشته باشد و همه افراد به این باور برسند که برای جامعه ارزشمند هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در دیدار با مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) گفت: در سیستم اجرایی کشور نیازمند نگاه تحولی هستیم.
وی افزود: در حوزه کسب و کار نیز این نگاه تحولی احساس می‌شود و قدم نخست در این خصوص، تعریف کردن «فرهنگ کار» در جامعه است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: این فرهنگ باید در کشور جریان داشته باشد. هر ایرانی از زمانی که روز خود را شروع می‌کند باید بداند چه وظایفی را برعهده دارد و برنامه شفافی برای زندگی خود داشته باشد.
جان‌نثاری ضمن انتقاد از نادیده گرفتن امکانات و شرایط ایجاد کسب و کار در شهرستان‌ها، گفت: جوانانی که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند باید با جدیدترین و بروزترین اصول کسب و کار آشنا شوند اینگونه می‌توانیم از تمرکزگرایی در مرکز استان فاصله بگیریم.
وی بر معرفی کارآفرینان بزرگ ایرانی به نسل جوان تأکید و خاطرنشان کرد: کارآفرینان بزرگ ایرانی که در کسب و کار خود موفق هستند می‌توانند بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان متذکر شد: ما نیز در استان اصفهان علاقه‌مند هستیم در حوزه کسب و کار، کارهای ویژه‌ای را تعریف و دنبال کنیم. از این رو وزارت صمت فرهنگ کار صحیح را در قالب جزوه و آموزش ارائه دهد تا در این خصوص ورود کنیم.
وی افزود: درصدد هستیم فرهنگ کار صحیح و درآمد حلال در جامعه جریان داشته باشد و همه افراد به این باور برسند که برای جامعه ارزشمند هستند.