معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر از آغاز فرآیند ثبت نام سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور‌ بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد چکشیان» […]

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر از آغاز فرآیند ثبت نام سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور‌ بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد چکشیان» در این‌باره گفت: جشنواره امتنان از کارگران نخبه و برگزیده کشور در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملّی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به برنامه‌های تحولی در زمینه برگزاری جشنواره امتنان افزود: در سال گذشته ذیل سند برنامه راهبردی سه ساله معاونت فرهنگی و اجتماعی و در راستای ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات اجتماعی در جامعه کار و تولید؛ اقدامات تحولی در زمینه برگزاری جشنواره امتنان انجام شد.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات و تحولات جشنواره سی‌و‌چهارم گفت: رشد ۳۳ درصدی شرکت‌کنندگان، بازنگری شاخص‌ها وضوابط انتخاب برگزیدگان، ارتباط مؤثر و نظام‌مند با معاونت علمی ریاست‌جمهوری و بنیاد ملّی نخبگان جهت حمایت‌های حوزه نخبگانی از برگزیدگان جشنواره، ارسال ۱۰ میلیون پیامک اطلاع‌رسانی فراخوان جشنواره در راستای ارتقای عدالت اطلاع‌رسانی و تهیه پیوست رسانه‌ای‌ از اقدامات مهم این حوزه در سال گذشته بوده است.

چکشیان افزود: ثبت‌نام سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه از تاریخ اول مهرماه آغاز و تا اول آبان‌ماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت