پیام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان. حجت الاسلام والمسلمین محسن مظاهری دبیر ستاد به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار پیامی به شرح ذیل صادر نمود:
بسم الله الرحمن الرحیم
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: اگر زحمات شما[خبرنگارها] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود؛ شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید.
ارتباط و آگاهی از ویژگی های عصر ارتباطات و اطلاع رسانی است. که باعث توسعه یافتگی جوامع شده و نقش مطبوعات و رسانه ها در این راستا کاملا مشهود می باشد.
خبرنگاران پایه های اصلی مطبوعات و رسانه هستند که با مسئولیت خطیر، روشنگری را روایت می کنند.
راستگویی، امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد و دلسوزی را وظیفه خود دانسته و بدون هیچ منتی دست به قلم بر می دارند.
خبرنگاری، تنها شغل و حرفه در جهان است. که به دلیل روبرو شدن هر روز با وقایع جدید هیچ گاه دچار تکرار و روزمرگی نخواهد شد.
ارتباط و خلاقیت مهمترین عنصر موفقیت در راه خبرنگاری است. زیرا فرد باید در کنار انرژی گذاشتن برای انعکاس و اطلاع رسانی اتفاقات روز، مهارت های برقراری پیوند. و گفتگو با مخاطب را مورد توجه قرار دهد.
روز ۱۷ مرداد فرصت مناسبی برای تجلیل از مردان و زنان خبرنگاری است. که با تلاش و همت مضاعف خود همواره با قلم شرافت و حقیقت در راستای آگاهی بخشی جامعه گام بر می دارند.
مصادف شدن روز خبرنگار با ایام حزن واندوه واسارت اهلبیت امام حسینی(ع) این پیام را یادآور می شود. که همان طور که سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین چراغ حقیقت و نورانیت اسلام را در برابر یزدیان با جان نثاری فروزان نگه داشت. و قهرمانانه از تحریف اسلام جلوگیری کرد؛ امروز هم خبرنگاران باید به تاسی از مکتب امام حسین(ع). و راویان غیور واقعه کربلا همچون حضرت زینب(س) و حضرت امام سجاد(ع). روایتگر صحیح آرمان های انقلاب اسلامی و پیشرفت های حاصل از مردم‌سالاری دینی در برابر جبهه استکبار باشند.
در همین راستا از تلاش صادقانه این عزیزان در پوشش خبری در راستای احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر. و همچنین فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر. استان اصفهان به منظور ارتقای حوزه فرهنگ و ترویج معروفات در جامعه اسلامی تشکر می کنم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر درگذشتگان این عرصه، روز خبرنگار را به خبرنگاران، اهالی رسانه و تلاشگران در این حوزه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آنها تا سالیان سال تداوم رسالت شریفشان را آرزومندم.

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته
محسن مظاهری
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان