پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه میدان عروج مدیر روابط عمومی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه ایجاد میدان عروج ۸۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: این میدان تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. شهرام اکبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ،با بیان اینکه این طرح دو پروژه در یک پروژه […]

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه میدان عروج

مدیر روابط عمومی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه ایجاد میدان عروج ۸۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: این میدان تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرام اکبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ،با بیان اینکه این طرح دو پروژه در یک پروژه است اظهار کرد: طرح ایجاد بلوار شهید رییسی و میدان عروج دو پروژه در یک پروژه بوده است.

مدیر روابط عمومی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بلوار شهید رئیسی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال آماده شده و مردم از آن استفاده می‌کنند.

اکبری ادامه داد: میدان عروج نیز پیشرفت ۸۰درصدی داشته و تا یک ماه آینده به پایان می رسد.

محدوده چپ‌گرد این خیابان و میدان هنوز باز نشده اما مردم از آن استفاده می‌کنند و این منجر به ایجاد تصادف شده و خطر آفرین شده است.

سید محمد ابطحی در همین راستا در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: با بیان اینکه این طرح میدان بزرگی است که در گذشته نیز به دلیل اینکه از شش جهت دسترسی وجود داشته و یک نقطه تلاقی مهم بوده، بسیار خطرآفرین بوده است، اذعان کرد: در جهت کاهش حوادث و تصادفات در این محل تصمیم به چنین طرحی شد و پس از تکمیل به چهار راه تبدیل می‌شود.

معاون ترافیک شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان با اشاره به اقدامات جدیدی که در راستای تردد بهتر مردم از این مسیر در حال انجام است، عنوان کرد: یک سری ایمن‌سازی‌های جدید از جمله نصب یک سرعت‌گیر از سمت شهید خزایی در حال انجام است و تابلو علائم جدید اضافه کردیم.

وی تصریح کرد: چون این منطقه هنوز پرت است تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی را سرقت می‌کنند و این سبب بروز مشکلاتی شده است.

ابطحی بیان کرد: تا ۱۵روز آینده قسمت عمده جدو‌ کشی‌ها انجام شود جلو مسیر خلافی که مردم می‌روند گرفته می شود ولی الان چون محدوده کارگاهی است باید صبوری کرد و تا دو هفته آینده وضعیت تردد در این منطقه بهتر خواهد شد.
خبرنگار: الهام خانی