معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد خدمات سفر شهر، گفت: از جمله این موارد توجه به بخش خصوصی، ارائه بسته‌های گردشگری به مسافران و توجه به اقتصاد گردشگری بود که امسال کمیته‌ای در این زمینه تشکیل خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد خدمات سفر شهر، گفت: از جمله این موارد توجه به بخش خصوصی، ارائه بسته‌های گردشگری به مسافران و توجه به اقتصاد گردشگری بود که امسال کمیته‌ای در این زمینه تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری و تشکیل کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ویژه نوروز ۱۴۰۲ برگزار شد که امیدواریم با توجه به زمانی که پیش رو داریم، بتوانیم برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: این جلسه به طرح موضوع و اشکالات برنامه‌های سال گذشته و طرح موضوع برای سیاست‌ها و رویکردهای سال آینده معطوف بود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در خصوص چند سیاست بحث و تبادل نظر شد، افزود: از جمله این موارد توجه به بخش خصوصی، ارائه بسته‌های گردشگری برای مسافران و توجه به اقتصاد گردشگری به عنوان آیتم جدیدی بود که امسال کمیته‌ای در این زمینه تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: از دیگر مباحثی که در این جلسه مطرح شد و مورد تاکید قرار گرفت، همگرایی با سایر نهادهای مربوط به سفر و اطلاع‌رسانی به مسافران در بدو ورود به شهر بود که سال گذشته در این راستا فعالیت‌هایی انجام دادیم، اما تاکید شد امسال بیشتر در این زمینه اقدام شود.

بقایی خاطرنشان کرد: توزیع زمانی و مکانی مسافران در سطح شهر و حتی استان، توجه به رویکرد هوشمندسازی و هوشمندی و حرکت‌های فناورانه به عنوان رویکرد اساسی در تمام زمینه‌ها، همچنین رفع مشکلات کمپ فدک به عنوان یکی از اولویت‌های اسکان مسافران از دیگر مواردی بود که در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری و تشکیل کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

وی گفت: جلسه نخست شورای سیاست‌گذاری ستاد خدمات سفر شهر اصفهان بیشتر طرح موضوع بود، لذا ۲۰ روز آینده جلسه دوم برگزار خواهد شد و جمع‌بندی سیاست‌ها به‌ویژه در خصوص برنامه زمان‌بندی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان را خواهیم داشت