استاندار کردستان: برنامه‌ریزی لازم برای تردد ۲۰ هزار زائر از مرز باشماق انجام شده است. تردد زائران اربعین از مرز باشماق عامل تحکیم روابط با اقلیم کردستان عراقآب و هوای مساعد کردستان، استقبال زائران را در پی دارد به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ استاندار کردستان گفت: تردد زائران اربعین حسینی برای […]

استاندار کردستان: برنامه‌ریزی لازم برای تردد ۲۰ هزار زائر از مرز باشماق انجام شده است.

تردد زائران اربعین از مرز باشماق عامل تحکیم روابط با اقلیم کردستان عراق
آب و هوای مساعد کردستان، استقبال زائران را در پی دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ استاندار کردستان گفت: تردد زائران اربعین حسینی برای اولین بار از مرز باشماق مریوان روابط دوجانبه میان ایران و اقلیم کردستان عراق را در پی دارد.

اسماعیل زارعی کوشا باهدف جریان بررسی آخرین وضعیت پایانه مرزی باشماق اقلیم کردستان عراق با «حمید محمد طاهر» مدیر این پایانه و سرکنسول ایران در سلیمانیه با محوریت هماهنگی اعزام زائران اربعین دیدار وگفت گو کردند.

زارعی کوشاگفت: اقلیم کردستان عراق  و پایانه مرزی باشماق آمادگی لازم برای میزبانی زائران اربعین را دارد که با هماهنگی‌های انجام گرفته، قطعا تجربه موفقی را شاهد خواهیم بود.

وی بیان داشت: با توجه به مساعد بودن آب و هوای کردستان نسبت به دیگر پایانه‌های مرزی، طی سالهای آتی، استقبال زوار و مسافران از این مسیر بیشتر خواهد بود.

استاندار کردستان افزود: برنامه‌ریزی لازم برای تردد ۲۰ هزار زائر از مرز باشماق انجام شده است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان