بزرگداشت ۱۳ آبان عصبانیت آمریکا را تشدید می‌کند رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: روز مبارزه با استکبار جهانی یک همایش عظیم با حضور بیش از ۳۰ هزار دانش آموز را در میدان امام(ره) خواهیم داشت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام علیرضا ناجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان […]

بزرگداشت ۱۳ آبان عصبانیت آمریکا را تشدید می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: روز مبارزه با استکبار جهانی یک همایش عظیم با حضور بیش از ۳۰ هزار دانش آموز را در میدان امام(ره) خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام علیرضا ناجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در نشست بزرگداشت سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: با توجه به مطالبه عمومی مردم از شورای هماهنگی، همه توان خود را برای برنامه ۱۳ آبان به کار گرفتیم و از ابتدای مهرماه برنامه‌ریزی‌ها را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه بزرگداشت ۱۳ آبان عصبایت آمریکا را تشدید می‌کند، افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند “۱۳ آبان آمریکا را عصبی می‌کند،چرا که روزی است که ثابت می‌کند آمریکا شکست پذیر است و قابلیت مقلوب شدن دارد”، همچنین ۱۵ مهر نیز ثابت شد اسرائیل هم شکست پذیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان،با بیان اینکه برنامه ۱۳ آبان در میدان امام(ره) برنامه‌ریزی شده،ادامه داد: روز مبارزه با استکبار جهانی یک همایش عظیم با حضور بیش از ۳۰ هزار دانش آموز را در میدان امام(ره) خواهیم داشت، چرا که امسال از سوی مدارس مطالبه برای حضور دانش آموزان زیاد است.

حجت‌الاسلام ناجی تصریح کرد: البته برخی مدارس که در مجاورت میدان امام(ره) و مدارسی که در مسیر مترو هستند،از میدان امام حسین(ع) و از ورودی سپه و حافظ به سمت میدان امام(ره) می‌آیند.

وی با بیان اینکه ناحیه امام صادق(ع) و امام رضا(ع) محل تجمع تشکل های مردمی هستند، افزود: علاوه بر حضور دانش آموزان، تجمعات مردمی را نیز در روز ۱۳ آبان با اجرای پویش‌های قوی خواهیم داشت، چرا که شورای هماهنگی انواع تشکل های مردمی که می‌توانستند در ۱۳ آبان ایفای نقش کنند را شریک فعالیت ها کرده است‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه موضع امسال برخلاف سال گذشته که دفاعی بود، تهاجمی و حماسی است، تاکید کرد: فضای کل استان به صورت جهادی در میدان حضور دارند، مدارسی که به صورت مستقیم زیر نظر آموزش و پروش نیستند مانند دارالقرآن و امام محمد باقر(ع)، بیش از ۱۰۰ شهر و روستاهای بزرگ در برنامه ۱۳ آبان حضور دارند.

وی افزود: سخنران برنامه‌۱۳ آبان دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران است، شروع برنامه ساعت ۹ صبح در میدان امام (ره) است. در حاشیه روز ۱۳ آبان پویش “طوفان الاقصی” سرود و نماهنگ با خواننده و گروه سرود نوجوان توسط مرکز آفرینش سپاه انجام و تولید شده که با استقبال بی نظیری روبرو شده است. همچنین هشتگ آبان نصف‌جهان را نیز داریم چرا که در کنار بزرگداشت ۱۳ آبان، اصفهان رویداد ۲۵ آبان را نیز در پیش دارد.

حجت‌الاسلام ناجی با ابراز گلایه از برخی دستگاه ها خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌ها که مولود انقلاب اسلامی هستند، اما قدمی برای برنامه ۱۳ آبان برنداشتند، از آنجایی که تا ۱۳ آبان هنوز فرصت باقی است نام آن ها را رسانه ای نمی‌کنم اما اگر تا ۱۳ آبان قدمی برندارند نام این دستگاه ها را رسانه‌ای می‌کنم.

هاتف حاجی‌زاده، معاونت سیاست‌ورزی و گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی نیز در این جلسه اظهار کرد: جریان دانشجویی در ایران یک جریان با سابقه از سال ۱۳۱۳ است و بسیج دانشجویی از سال ۶۷ با فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد که تا امروز در بحبوحه تحولات مختلف، تغییر مسیر نداده است.

وی افزود: در حال حاضر شاهد حضور دهه‌هشتادی‌ها در کف میدان دانشگاه‌ها هستیم و همان‌طور که رهبر انقلاب فرمود “این نسل امید ما است”، ما نیز شاهدیم که این نسل به مراتب بهتر و با نگاه بازتر و منطقی‌تر به مسائل نگاه می‌کند.

معاونت سیاست‌ورزی و گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی تصریح کرد: نسل جوان امسال به دلیل اتفاقات غزه و نیاز درونی دوست دارند که با تمام توان در این زمینه کاری انجام دهند، به همین جهت تصمیم بر آن شد محوریت فعالیت‌های افول تمدن غرب، بررسی اسناد لانه جاسوسی و اظهارات آمریکایی‌ها به شکل نشریات، سیر نمایشگاهی، تولید پادکست و سرود منتشر شود.

وی افزود: در دانشگاه‌های استان نشست‌های روشنگری و تریبون‌های آزاد با موضوع غزه در دست برگزاری است و اقدام دیگری که قرار است روز سیزدهم آبان صورت گیرد، امضای یک طومار ۲۰۰ متری در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی است‌.

حاجی زاده با بیان اینکه پویشی در فضای مجازی با عنوان «حریفت منم» توسط دانشجویان راه‌اندازی شده، تصریح کرد: امام خمینی(ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم دانست و اکنون انقلاب سوم ما نابودی اسرائیل است،که به دست جوانان امروز رقم خواهد خورد.