۹۲ درصد مردم سنندج از کیفیت آب شرب شهر سنندج رضایت دارند دکتر محرابیان در خصوص رضایت ۹۲ درصدی مردم از آب شرب شهر سنندج گفت: براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته در جهاددانشگاهی کردستان در حال حاضر ۹۲ درصد مردم سنندج از کیفیت آب شرب شهر سنندج رضایت دارند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]


۹۲ درصد مردم سنندج از کیفیت آب شرب شهر سنندج رضایت دارند


دکتر محرابیان در خصوص رضایت ۹۲ درصدی مردم از آب شرب شهر سنندج گفت: براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته در جهاددانشگاهی کردستان در حال حاضر ۹۲ درصد مردم سنندج از کیفیت آب شرب شهر سنندج رضایت دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ وزیر نیرو در جریان سفر استانی رئیس جمهور به کردستان و افتتاح پروژه‌های حوزه آب استان که با حضور رئیس جمهور در بانه انجام شد، گفت: در این سفر طرح‌های مهمی در حوزه آب در کردستان به بهره‌برداری رسید که نویدبخش تحولی بزرگ در استان به ویژه در حوزه اقتصادی و کشاورزی است.
وی با اشاره به اجرای طرح نظرسنجی مردم سنندج از اجرای پروژه انتقال آب شرب سد آزاد افزود: بعد از انجام عملیات آبرسانی به شهر سنندج جهاددانشگاهی در مورد میزان رضایتمندی مردم از طعم و بوی آب طرح نظرسنجی انجام داد و میزان رضایتمندی مردم سنندج را بررسی کرد.
دکتر علی اکبر محرابیان، بیان کرد: با توجه به نظرسنجی‌های صورت گرفته در مرکز جهاددانشگاهی کردستان میزان رضایت‌مندی مردم از این پروژه درحد زیاد و بسیار زیاد بیش از ۹۲ درصد بوده است.
وی افزود: در حال حاضر در هر چهار منطقه از شهر سنندج، دیواندره، سقز و بانه مجموع ۵۰ درصد آب مورد نیاز تأمین شده که امیدواریم مردم از این امر رضایت خوبی را داشته باشند.
گفتنی است؛ طرح “بررسی دیدگاه شهروندان در مورد اجرای پروژه انتقال آب سد آزاد” توسط جهاد دانشگاهی کردستان با حجم هزار و ۲۳۰ نمونه در شهر سنندج اجرا شد که براساس یافته‌های طرح بیش از ۹۲ درصد پاسخگویان از طعم و بوی آب رضایت زیاد و بسیار زیاد داشته‌اند و این در حالی است که میزان رضایت شهروندان قبل از اجرای پروژه مذکور درصد پایین تری بوده است.