جلسه هماهنگی “تشکیل میز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به کردستان” برگزار شد دولت سیزدهم در راستای عمل به شعار دولت مردمی، ابتکارات متعددی از جمله ارتباط چهره به چهره با مردم در سفرهای استانی با حضور وزرا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مرکز ارتباطات مردمی برگزار نموده است و این بار نیز برای بار […]


جلسه هماهنگی “تشکیل میز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به کردستان” برگزار شد

دولت سیزدهم در راستای عمل به شعار دولت مردمی، ابتکارات متعددی از جمله ارتباط چهره به چهره با مردم در سفرهای استانی با حضور وزرا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مرکز ارتباطات مردمی برگزار نموده است و این بار نیز برای بار دوم در کردستان میز ارتباطات مردمی صنعت آب و برق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در راستای دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهوری به استان، معاون مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نیرو ضمن تشکیل جلسه در محل این شرکت به بررسی جوانب برگزاری میز ارتباطات مردمی پرداخت.


در این جلسه که روز پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ با حضور معاونین مالی و پشتیبانی، مدیران روابط عمومی، مدیران ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مردمی و مدیران تدارکات و پشتیبانی وزارت نیرو برگزار شد، محمد سیاوشی ضمن تعریف ساختار اجرایی برنامه، گفت: پاسخگویی و حل مشکلات مردم در حوزه‌ی انرژی، در میز خدمت ارتباطات مردمی وزارت نیرو از اقدامات قابل توجه دولت مردمی به مردم شریف کردستان است.
معاون مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نیرو، افزود: دیدار چهره به چهره با مردم می‌تواند فاصله مردم با مسئولین را کم کند و ما برای مدت سه روز در خدمت مردم شریف استان، خواهیم بود.


وی خاطرنشان کرد: به منظور خدمت‌رسانی شایسته به مراجعین گرامی، بمحض تعیین محل برگزاری میز ارتباطات مردمی، موضوع از طریق رسانه‌های عمومی به اطلاع‌ مردم خواهد رسید.
در ادامه این جلسه ۲ ساعته اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری هرچه بهتر میز ارتباطات مردمی صنعت آب و برق استان کردستان، پرداختند.