دستگیری کلاهبردار ۳۰۰ میلیاردی در ” کاشان “ فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری فردی که با فریب تعدادی از شهروندان مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از آن ها کلاهبرداری کرده بود خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران سرهنگ ” ایرج کاکاوند “در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت : در […]

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری فردی که با فریب تعدادی از شهروندان مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از آن ها کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران سرهنگ ” ایرج کاکاوند “در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت : در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان ، مبنی بر اینکه از سوی شخصی به بهانه خرید زمین ، مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران در بررسی های انجام شده متهم را که دارای محکومیت های متعدد مالی و کلاهبرداری بود شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را حین فرار در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: متهم دستگیر شده که با ترفند فروش ملک و زمین تاکنون بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است پس از اعتراف به بزه ارتکابی و تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.