تکواندوکار اصفهانی در بین نامزدهای بهترین‌های تکواندو جهان مراسم معرفی بهترین‌های تکواندو جهان در سال ۲۰۲۳ در حالی برگزار می‌شود که حامد حق‌شناس، ملی‌پوش پاراتکواندو اصفهان یکی از سه نامزد ایران معرفی شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مراسم معرفی بهترین‌های تکواندوی جهان موسوم به «گالا ۲۰۲۳» شامگاه یکشنبه دوازدهم آذر و […]

تکواندوکار اصفهانی در بین نامزدهای بهترین‌های تکواندو جهان

مراسم معرفی بهترین‌های تکواندو جهان در سال ۲۰۲۳ در حالی برگزار می‌شود که حامد حق‌شناس، ملی‌پوش پاراتکواندو اصفهان یکی از سه نامزد ایران معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مراسم معرفی بهترین‌های تکواندوی جهان موسوم به «گالا ۲۰۲۳» شامگاه یکشنبه دوازدهم آذر و در پایان مرحله نهایی رقابت‌های گرندپری در منچستر برگزار می‌شود.

در جریان این مراسم بهترین مربی، داور و تکواندوکار مرد و زنان و همچنین بهترین تکنیک اجرا شده در سال ۲۰۲۳ در هر دو بخش تکواندو و پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی انتخاب و معرفی می‌شوند.

حامد حق‌شناس، ملی‌پوش اصفهانی که ماه گذشته در بازی‌های پارآسیایی هانگژو به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کرد، طی یکی دو سال گذشته در تمام رویدادهایی که شرکت کرده، حائز مدال شده است.

حق‌شناس برای کسب این رتبه با آنتونیو باسولو از ایتالیا، جوهان از کره جنوبی، مت بوش از بریتانیا و بولار گانبات از مغولستان رقابت می‌کند.

پیام خانلرخانی ومهدی حاج موسایی نیز دو نامزد ایرانی دیگر در این لیست هستند