امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بدن هیچ تردیدی آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت صحنه اغتشاشات بودند، تصریح کرد: مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی لیدری اغتشاشات را عهده دار بودند و از بعضی جوانان خام نیز به عنوان ابزار استفاده کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه […]

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بدن هیچ تردیدی آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت صحنه اغتشاشات بودند، تصریح کرد: مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی لیدری اغتشاشات را عهده دار بودند و از بعضی جوانان خام نیز به عنوان ابزار استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه سه شنبه در مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسکری (ع) در حسینیه هیئت حضرت ابوالفضل(ع) کاشان ضمن تسلیت ایام عزای پیشوای یازدهم، با بیان اینکه مقام معظم رهبری جهاد تبیین و بصیرت افزایی را واجب ضروری دانست و اظهار کرد:امام حسن عسکری(ع) می فرماید سه برخورد در بین شیعیان وجود دارد یکی کسانی که راهشان را پیدا کردند و هیچ تردیدی هم در حقانیت راهشان به خودشان راه نمی دهند و مهندسی دین را در عرصه رهبری باور کرده اند، دوم کسانی که حزب باد هستند و سوم کسانی که گول شیطان را می خورند.

وی با بیان اینکه امام راحل فرمود “پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد”، تصریح کرد: مردم کشورمان طی ۴۳ سال گذشته با تبعیت از ولی فقیه توانست از آسیب ها و فتنه ها عبور کند و عزت خود را در عرصه بین الملل به دست آورد.

امام جمعه موقت تهران در پاسخ به کسانی که می گویند ولایت فقیه در وانفسای فضای مجازی بیگانه که دم به دم شیطنت می کند چه کرده است؟ گفت: ولایت فقیه، ایران را بعد از ۲۰۰ سال از سلطه آمریکایی ها، روس ها، انگلیسی ها و … خارج کرد و به استقلال رساند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در سایه ولایت فقیه طی ۴۳ سال گذشته مزه شیرین استقلال را چشیده است، یادآورشد: ولایت فقیه مردم را از تحقیر شدن در حکومت قاجار و پهلوی نجات داد.

آیت الله خاتمی به تفاوت خدمات انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: الان حتی دورترین روستاهای کشور از آب آشامیدنی سالم، برق، گاز، تلفن و اینترنت برخوردارند.

وی به نقشه دشمنان در فتنه های ۷۸، ۸۸، آبان ۹۸ و … اشاره و تصریح کرد: فتنه ۱۴۰۱ هم که با هدف جدایی مردم از انقلاب و نظام شکل گرفت، اما با شکل گیری اجتماعات بزرگ مردم انقلابی و ولایی در شهرهای کشور بعد از نماز جمعه ناکام ماند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم کشورمان با عمق جان فهمیده اند که راه نجات در تبعیت ولایت فقیه است، افزود: منکر گرانی، مشکلات و گرفتاری ها نیستیم، ولی وقتی پای دین، امام حسین (ع)، قرآن و مسجد به میان بیاید همه با حضور در صحنه می گویند ما همه «سرباز توییم خامنه ای گوش به فرمان توییم خامنه ای» .

آیت الله خاتمی با بیان اینکه اگر حماسه ۹ دی نبود فتنه ۸۸ را ادامه می دادند، با ابراز تاسف از حضور برخی جوانان در اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: متاسفانه در اغتشاشات اخیر عده ای با در تن داشتن لباس مشکی سیدالشهدا(ع) در ماه صفر پرچم مشکی عزای امام حسین (ع) را آتش زدند. اغتشاشگران فکر نکنند با بریدن گردن پلیس کار قهرمانانه ای کرده اند. سران آنها باید طوری مجازات شوند که نسل های بعد هم عبرت بگیرند.

آیت الله خاتمی اهانت به نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر توسط مزدوران بیگانه را بی سابقه دانست و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند سازمان انتظامی در اغتشاشات مظلوم واقع شد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بدن هیچ تردیدی آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت صحنه اغتشاشات بودند، یادآور شد: مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی لیدری اغتشاشات را عهده دار بودند و از بعضی جوانان خام نیز به عنوان ابزار استفاده کردند.

وی یادآور شد: هیچ موقع انسان مسلمانی قرآن، مسجد، امامزاده و پرچم کشورش را که نماد یک ملت می باشد نمی سوزاند و چادر از زن مسلمان نمی کشد؛ رضا خان قلدر که ضد اسلام بود چادر از سر زنها می کشید.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه اغتشاشگران به خاطر ضدیت با مردم بیش از ۸۰ آمبولانس را تخریب و آتش زدند، گفت: اغتشاشگران تعدادی بانک را آتش زدند و غارت کردند.

وی با بیان اینکه اردوگاه فتنه ۸۸ با تمام ابعادش با حمایت آمریکا در آشوبهای اخیر دوباره شکل گرفت، افزود: رئیس جمهور مفلوک و بدبخت آمریکا و دشمن درجه یک ایران از اغتشاشگران حمایت کرد.

آیت الله خاتمی، فوت یک خانم را بهانه اغتشاشگران دانست و گفت: سلبریتی ها و سران اغتشاشگران باید تاوان آسیب هایی که به کشور و مردم زده اند را بدهند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه با سران اغتشاش باید قاطع ترین و عبرت آموزترین برخورد صورت بگیرد، گفت: به فضل الهی فتنه گران در این فتنه نیز ناکام ماندند و مردم تا آخرین نفس پای ولایت فقیه، انقلاب و نظام اسلامی خواهند ایستاد.

وی، دولت سیزدهم را پرنشاط، ارزشی و با انگیزه دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان با راه اندازی آشوب می خواهند سرعت کار و سازندگی را در این دولت کم کنند و نمی خواهند کشور روی آرامش ببیند.

آیت الله خاتمی در پایان با گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله سیدمهدی یثربی(ره) و برای حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان آرزوی توفیقات روزافزون کرد