اجرای ۴۰ عنوان ویژه برنامه در هفته نیروی انتظامی در کردستان/امنیت امروز ما مدیون خون شهداست فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان از اجرای ۴۰ عنوان ویژه برنامه در هفته نیروی انتظامی در استان کردستان خبر داد و گفت: برنامه‌های این هفته با شعار پلیس خدمتگزار در استان کردستان اجرایی خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

اجرای ۴۰ عنوان ویژه برنامه در هفته نیروی انتظامی در کردستان/امنیت امروز ما مدیون خون شهداست

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان از اجرای ۴۰ عنوان ویژه برنامه در هفته نیروی انتظامی در استان کردستان خبر داد و گفت: برنامه‌های این هفته با شعار پلیس خدمتگزار در استان کردستان اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی پیش از ظهر امروز و در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان کردستان برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد آشوب در کشور، اظهار داشت: دشمنان ما ۶ ماه است که تبلیغ می‌کنند و در رسانه‌های خود تلاش دارند تا امنیت کشور را دچار آسیب کنند که در این رابطه مفتضحانه شکست خوردند چرا که امنیت خواسته مردم است و مردم خود توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند که لازم می دانیم از این مردم شریف تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه مراسمات خوبی در سطح استان کردستان در هفته وحدت برگزار شد، افزود: نقش رسانه‌ها و اصحاب رسانه در ارتقای امنیت کشور نقشی بی‌بدیل است و هر چه رسانه‌ها در این زمینه فعال‌تر باشند برای مردم نیز رضایت‌بخش‌تر خواهد بود.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به برگزاری ۴۰ برنامه در استان کردستان طی هفته نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: در این هفته مراسماتی داریم که در این خصوص امحاء کالا قاچاق در ۲۵ نقطه از نقاط کشور انجام شد که در استان کردستان نیز روز گذشته این برنامه اجرا شد و کالاهای قاچاق به آتش کشیده شدند.

وی ادامه داد: طی ۶ ماهه گذشته بیش از ۲۸۸ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است و در این میان کالاهایی که مشابه ایرانی دارند امحاء می‌شوند چرا که وجود این کالاها موجب ضربه وارد شدن به تولید داخلی خواهد شد.

آزادی بیان داشت: گلباران مزار شهدا و غبارروبی از مزار شهدا، شرکت در نماز جمعه و تجلیل از خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌هایی هستند که در این هفته اجرا خواهند شد.

وی افزود: ما امروز امنیت خود را مدیون شهدا هستیم که بالغ بر ۱۴ هزار نفر شهید نیروی انتظامی برای استقرار امنیت پایدار تقدیم انقلاب شده است.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: تجلیل از همکاران نمونه و تجلیل از پیشکسوتان فراجا، برپایی میز خدمت، ویزیت رایگان بیماران، اهدای خون و افتتاح پروژه‌های عمرانی که شامل افتتاح ۲ کلانتری در شهرستان‌های سنندج و قروه خواهد بود؛ از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی خواهد بود.

کویستان عبدالحکیمی