تقدیر نمایندگان گیلان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایندگان گیلان در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عملکرد وزارت فرهنگ در دولت سیزدهم و تحت مدیریت محمدمهدی اسماعیلی را تحول‌آفرین و انقلابی توصیف کردند و خواستار استمرار روند در پیش گرفته شده توسط این وزارتخانه شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

تقدیر نمایندگان گیلان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایندگان گیلان در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عملکرد وزارت فرهنگ در دولت سیزدهم و تحت مدیریت محمدمهدی اسماعیلی را تحول‌آفرین و انقلابی توصیف کردند و خواستار استمرار روند در پیش گرفته شده توسط این وزارتخانه شدند.

تقدیر نمایندگان گیلان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ آقازاده و فرخی دو تن از نمایندگان مردم گیلان در مجلس یازدهم در حاشیه سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رشت و فومن، ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو سال اخیر، دستاوردهای مدیریتی محمدمهدی اسماعیلی در عرصه فرهنگ و هنر کشور را قابل تقدیر و متناسب با الگوهای انقلابی دانستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس یازدهم در حاشیه دیدار وزیر فرهنگ با نماینده ولی فقیه در گیلان و نمایندگان این استان در مجلس گفت: ما به حضور مدیری انقلابی در راس دستگاه فرهنگی افتخار می‌کنیم.

آقازاده اظهار کرد: با توجه به شناخت خوبی که دکتر اسماعیلی از حوزه فرهنگ و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد، انتظار داریم برخی چالش‌های فرهنگی کشور با سرعت مناسبی برطرف شود.

وی افزود: ما اکنون در جامعه دارای برخی مشکلات فرهنگی هستیم. مسائل فرهنگی در هر کشور طبیعتا برآمده از حکمرانی فرهنگی است. چالش‌های یک سال اخیر کشور نیز ریشه در مسائل فرهنگی دارد. در این بحران هویتی با توجه به حضور دولت آقای رئیسی، وزارت فرهنگ می‌تواند اثرگذاری بالایی داشته باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس یازدهم با بیان این‌که یکی از مشکلات جامعه ما بحران هویت فرهنگی مدیریتی است تاکید کرد: یکی از نیازهای ملموس در حوزه مدیریت فرهنگ نیروسازی و کار تشکیلاتی در استان‌ها است که این ظرفیت در گیلان وجود دارد. پیشنهاد می‌شود وزارت فرهنگ در هر استان تیم مشورتی متشکل از چهره‌های فرهنگی و هنری به کار بگیرد.

نماینده مردم گیلان نیز در این دیدار گفت: وزارت فرهنگ در دوره مدیریت دکتر اسماعیلی تحولات خوبی ایجاد کرد که جای تقدیر دارد.

فرخی افزود: استان گیلان از نظر فرهنگی همواره جز اولین‌ها بوده و این یکی از ویژگی‌های مثبت این استان است. انتظار داریم در برنامه‌های پیش روی وزارت فرهنگ، گیلان با نگاهی ویژه دیده شود.

وی گفت: گیلان در برگزاری بسیاری از همایش‌ها و جشنواره‌ها عملکرد موفقی داشته که باید این ظرفیت بیشتر به کار گرفته شود. در حال حاضر نیز برای برگزاری جشنواره عفاف و حجاب گام‌هایی برداشته شده که به کمک، همراهی و تجهیزات وزارتخانه نیاز داریم.