بیش از ۷۰ شرکت د ر نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی تصویری شیراز حضور دارند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،مد یرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: بیش از ۷۰ شرکت در نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی تصویری شیراز حضور دارند. فرهاد‌ی با بیان این که ۵۸ د رصد شرکت‌کنند […]

بیش از ۷۰ شرکت د ر نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی تصویری شیراز حضور دارند
.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،مد یرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: بیش از ۷۰ شرکت

در نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی تصویری شیراز حضور دارند.

فرهاد‌ی با بیان این که ۵۸ د رصد شرکت‌کنند گان غیربومی هستند، افزود : شرکت‌هایی از استان‌های فارس، بوشهر، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، تهران و… د ر بیست‌وسومین دوره این نمایشگاه مشارکت کردند.

وی ادامه داد : شرکت‌های حاضر در این رویداد در حوزه لوازم خانگی شامل یخچال و فریزر، انواع اجاق گاز و فر، هود، لباسشویی، سینک، لوازم صوتی و تصویری، جارو برقی، ظروف آشپزخانه و سایر اقلام ضروری زندگی فعالیت دارند. فرهاد‌ی با بیان این‌که نمایشگاه لوازم خانگی در متراژی به مساحت د ه هزار متر مربع و با حضور برند‌های معتبر د اخلی برگزار می‌شود، ادامه داد : سالن‌های حافظ، سرو و بهار میزبان این نمایشگاه هستند.

وی گفت: در این نمایشگاه برخی از بانک‌ها و موسسات قرض‌الحسنه استان هم حضور دارند تا در صورت خرید لوازم خانگی در همین نمایشگاه تسهیلات را در اختیار شهروندان بگذارند. مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: بازدید کنندگان می‌توانند تا فردا سی‌ام مهرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از این نمایشگاه بازدید کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت بلیط بازدید می‌توانند از طریق سایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir اقدام کنند.