برخورد پلیس با هنجارشکنان در چهارشنبه سوری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه پایان سال برخورد می‌کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین بساطی با تاکید بر اینکه پلیس با شادی و جشن‌های سالم با رعایت حقوق شهروندی، مشکلی ندارد گفت: شهروندان می‌توانند به برنامه‌های سنتی محله محور در شب […]

برخورد پلیس با هنجارشکنان در چهارشنبه سوری

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه پایان سال برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین بساطی با تاکید بر اینکه پلیس با شادی و جشن‌های سالم با رعایت حقوق شهروندی، مشکلی ندارد گفت: شهروندان می‌توانند به برنامه‌های سنتی محله محور در شب آخرین چهارشنبه سال بپردازند

وی افزود: کسانی که بخواهند با اخلال در تردد شهروندان و مسدود کردن مسیر‌ها و تخریب اموال عمومی، ناامنی ایجاد کنند با برخورد جدی و بدون اغماض پلیس مواجه خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان همچنین از برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز خبرداد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان اصفهان تعدادی از واحد‌های صنفی متخلف که اقدام به نگهداری و فروش مواد محترقه غیرمجاز کرده اند را شناسایی و با متخلفان برخورد کرده است.

بساطی افزود: در هفته اخیرحدود ۹ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در اصفهان کشف و سه متهم نیز شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات در زمینه خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز و یا فعالیت افراد ناقض امنیت اجتماعی را در تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.