دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: با تصمیم کارگروه استانی نظارت بر عملکرد شرکت های پیش فروش خودرو، مدیران این شرکت ها پابند الکترونیکی دریافت کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از فارس محمد صمدی در تشریح این موضوع اظهار کرد: با توجه به حجم شکایات و نگرانی های عمومی […]

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: با تصمیم کارگروه استانی نظارت بر عملکرد شرکت های پیش فروش خودرو، مدیران این شرکت ها پابند الکترونیکی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از فارس محمد صمدی در تشریح این موضوع اظهار کرد: با توجه به حجم شکایات و نگرانی های عمومی و در راستای جلوگیری از تضییع حقوق عامه و سرمایه های مردم، برای نظارت بیشتر به فعالیت شرکت های پیش فروش خودرو، این مدیران پابند الکترونیکی دریافت می کنند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای تصمیم کارگروه استانی نظارت بر عملکرد شرکت های پیش فروش خودرو تا به امروز اکثر مدیران شرکت های پیش فروش خودرو با حضور در واحد نظارت الکترونیک، پابند خود را دریافت کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی پی گیر مطالبات مردم در خصوص شرکت های پیش فروش خودرو بوده و به مردم اطمینان می دهد با جدیت تمام به پیگیری خود جهت استیفای حقوق سرمایه گذاران ادامه خواهد یافت.

گفتنی است، طی روزهای اخیر پویشی تحت عنوان «تقاضای بازگرداندن سرمایه‌ متضرران پیش‌فروش خودرو در تاکستان» در بخش «فارس من» خبرگزاری فارس استان قزوین ثبت شده بود که تاکنون به امضای بیش از ۱۱ هزار نفر رسیده است