پرونده اختلاف مالی به ارزش ۶۰ میلیارد تومان توسط صلح یاران کامیارانی منجر به سازش شد معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان اظهار داشت : یک فقره پرونده اختلاف مالی «تقسیم ترکه» به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان توسط صلح یاران شهرستان کامیاران منجر به سازش گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ […]

پرونده اختلاف مالی به ارزش ۶۰ میلیارد تومان توسط صلح یاران کامیارانی منجر به سازش شد


معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان اظهار داشت : یک فقره پرونده اختلاف مالی «تقسیم ترکه» به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان توسط صلح یاران شهرستان کامیاران منجر به سازش گردید.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بهادر اسدی معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کردستان با اعلام این خبر تصریح کرد : در راستای رسالت اصلی شورای حل اختلاف مبنی‌ بر صلح و سازش در پرونده‌ها، این پرونده حقوقی با تلاش و کوشش این صلح یاران، منجر به سازش شد.
اسدی افزود : طی چند جلسه گفتگو و مذاکره صلح یاران کامیارانی با طرفین پرونده ، خوشبختانه در ماه مبارک ربیع الاول این پرونده که در دادگستری شهرستان کامیاران مفتوح بود ، بصورت کدخدامنشی حل و فصل شد .
معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان تاکید کرد: با ورود فعال «صلح یاران» ستاد صبر به عرصه صلح و سازش در جامعه موجبات کاهش ورودی پرونده به دادگستری فراهم شده و نهایتا تحقق دیگر اهداف دستگاه قضایی در سند تحول را بدنبال خواهد داشت.

کویستان عبدالحکیمی