مدیر عامل سایت و اپلیکیشن «گاراژ» در راستای خرید و فروش بدون واسطه خودرو و با هدف رفع تمامی نیازمندیهای خودرو به هم وطنان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، طی مصاحبه ای با مهندس ابراهیم باصری مدیر عامل سایت و اپلیکیشن گاراژ در راستای رونق کسب و کار مشاغل هم وطنان […]

مدیر عامل سایت و اپلیکیشن «گاراژ» در راستای خرید و فروش بدون واسطه خودرو و با هدف رفع تمامی نیازمندیهای خودرو به هم وطنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، طی مصاحبه ای با مهندس ابراهیم باصری مدیر عامل سایت و اپلیکیشن گاراژ در راستای رونق کسب و کار مشاغل هم وطنان عزیز و در جهت خرید و فروش خودرو و مشاغل خودرو و با هدف رفع نیازمندیهای آنان، بدون واسطه با قابلیت بارگذاری فیلم از مشاغل وابسته انواع خودرو، موتور سیکلت، سواری سنگین و نیمه سنگین ،خدمات فنی لوزام یدکی ،خدمات حمل خودرو (یدکش وجرثقیل ) از راه اندازی این وب سایت و اپلیکیشن در جهت ارائه خدمات بهتر به هم وطنان خبر داد.

باصری با اشاره به نحوه نصب اپلیکیشن گاراژ به هم وطنان شما می توانید این سایت و اپلیکیشن را با نام «گاراژ» از نرم افزار کافه بازار وآدرس درج شده لینک مستقیم دانلود و پیج اینستا گرامی را دنبال کنید ، تا به نیازمندیهای مربوط به خودرو در نزدیکترین های شهر ومحل زندگی خود در این سایت با اطمینان کامل دست پیدا کنید .

باصری با توجه به هدف اشتغالزایی وکار آفرینی از راه اندازی مجموعه بیان کرد در حال حاضر این مجموعه تعدادی از نیروی انسانی خود را از ظرفیت معلولین توانمند در رشته های نرم افزاری وبازار یابی استفاده نموده ایم ودر همین راستا بنا داریم با حمایت شما هموطنان عزیز از سایت واپلیکیشن گاراژ کلیه نیروهای این مجموعه را از اقشار کم درآمد و معلولین توانمند استفاده نمائیم

با نصب سایت و اپلیکیشن «گاراژ» راحت و مطمئن نیازهای خود را برطرف کنید .
دانلود نرم افزار با لینک مستقیم 🔽
https://garaazh.com/apk/com.garaazh.app.android.apk

دانلود برنامه گاراژ از کافه بازار ⬇️⬇️⬇️
http://cafebazaar.ir/app/?id=com.garaazh.app.android&ref=share

اینستاگرام

https://instagram.com/garaazh?igshid=tjophtqk0rk5

خبرنگار :کویستان عبدالحکیمی