رییس کل دادگستری کردستان از شناسایی و کشف چهار انبار بزرگ احتکار روغن در سنندج خبر داد و گفت: از این انبارها در مجموع ۹۴ تن روغن خوراکی احتکار شده کشف و ضبط شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی روز جمعه به خبرنگاران اظهار داشت: پس از […]

رییس کل دادگستری کردستان از شناسایی و کشف چهار انبار بزرگ احتکار روغن در سنندج خبر داد و گفت: از این انبارها در مجموع ۹۴ تن روغن خوراکی احتکار شده کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی روز جمعه به خبرنگاران اظهار داشت: پس از تشکیل پرونده قضایی برای متخلفین و پلمب انبارها، روغن‌های مکشوفه وارد چرخه توزیع می‌شود.

وی افزود : در راستای دستورات رییس قوه قضائیه مبنی بر «مقابله با گرانفروشی و احتکار» و کمک دستگاه قضایی به دولت در انجام اصلاحات اقتصادی به منظور جلوگیری از سوءاستفاده متخلفین مایحتاج عمومی مردم و با دستور

قاطع دادستان مرکز استان از چهار شرکت توزیع و پخش روغن خوراکی در شهرستان سنندج مقدار ۹۴ تُن روغن به ارزش تقریبی دو میلیارد تومان کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: مقرر شده در اسرع وقت با نظارت ادارات متولی، در خصوص نحوه توزیع این میزان روغن تصمیم‌گیری شود .

حجت الاسلام حسینی ضمن تأکید بر قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با گران‌فروشان و محتکران، یادآور شد: تیم های نظارت بر بازار متشکل ازنمایندگان تعزیرات حکومتی، اداره صمت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی به صورت میدانی از مراکز عرضه کالا، فروشگاه ها و انبارها بازدید کرده و ضمن رصد بازار، با تخلفات احتمالی در محل برخورد می‌کند.

وی تاکید کرد: برخورد با گرانفروشان ، محتکران و افرادی که سعی دارند با اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد و دستگاه قضایی استان با این افراد و همچنین مسوولانی که با عدم انجام وظایف قانونی خود، در این خصوص مرتکب ترک فعل شوند برخورد می‌کند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان