مدیرعامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی از آغاز توزیع آب در شبکه‌های آبیاری پنجگانه تحت پوشش این شرکت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، (پاون)، “حمد دریس” گفت: طبق برنامه زمان‌بندی و با هماهنگی‌های صورت گرفته با شورای کشاورزی استان خوزستان، اولین مرحله تامین آب […]

مدیرعامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی از آغاز توزیع آب در شبکه‌های آبیاری پنجگانه تحت پوشش این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، (پاون)، “حمد دریس” گفت: طبق برنامه زمان‌بندی و با هماهنگی‌های صورت گرفته با شورای کشاورزی استان خوزستان، اولین مرحله تامین آب کشاورزی در حوضه‌های زهره و جراحی آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری زهره و جراحی ادامه داد: بر اساس برنامه مدون تهیه شده تعمیراتی به اکثر اهداف تعمیراتی مدنظر در تابستان رسیده ایم و با تمام توان توزیع آب در سطح شبکه‌های تحت پوشش آغاز شده است.
وی افزود: طبق برنامه زمان‌بندی تامین آب کشاورزی در شبکه‌های رامشیر، شادگان، هندیجان و شهید رجایی امیدیه آغاز شده و با اعلام قبلی طی روزهای آتی شبکه رامهرمز نیز تامین آب خواهد شد.