اجرای بازخوانی وصیت نامه شهیدان والامقام در مدرسه دخترانه رهاورد اصفهان با مشارکت دبستان دخترانه رهاورد ،بنیادشهید و امور ایثارگران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اداره کل بهزیستی استان اصفهان و پایگاه خبری شهیدیاران به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید طرح بازخوانی وصیت نامه شهیدان والامقام در مدرسه […]

اجرای بازخوانی وصیت نامه شهیدان والامقام در مدرسه دخترانه رهاورد اصفهان

با مشارکت دبستان دخترانه رهاورد ،بنیادشهید و امور ایثارگران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اداره کل بهزیستی استان اصفهان و پایگاه خبری شهیدیاران به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید طرح بازخوانی وصیت نامه شهیدان والامقام در مدرسه دخترانه رهاورد اجرا شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ در این برنامه ابراهیم باصری مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران باتوجه به طرح بازخوانی وصیت نامه شهیدان در سالهای قبل اشاره کرد وگفت: از کودکان و نوجوانان وخانوادها دعوت می کنم در این راستا مشارکت کنند، لذا این طرح در سالهای گذشته تاثیرات خوبی در بین کودکان و نوجوانان داشته است.

در این برنامه مادر شهید مدافع حرم جواد محمدی ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید، به خاطرات شهید مدافع حرم (جواد محمدی) فرزندش کرد واز مادران و پدران درخواست کرد: در تربیت فرزندان خود دقت کنند و قبل از پدر و مادر بودن باید این امانت را درست تحویل جامعه دهیم.

مادر شهید (جواد محمدی) اظافه کرد: فرزندان ما می‌توانند مایه افتخار وسربلندی خانواده باشند ویا برعکس آن که ما باید در این راستا بسیار آگاهانه عمل کنیم تا فرزندان صالحی را تحویل جامعه بدهیم.

مادر شهید مدافع حرم اذعان داشتند: بسیاری از شهدای دفاع مقدس یا مدافع حرم عمر کمی داشتند، ولی عمرشان پر برکت بود.

وی به سرزمین کربلا وشهادت ۷۲نفر لشکر امام حسین اشاره کرد وگفت: تعداد یزیدیان از یاران امام حسین (ع) زیاد بودند و ۱۴۰۰سال از واقعه کربلا گذشته است ولی تا ابد خاطرات امام حسین (ع) و یارانشان مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین علاالدین نیز در این برنامه به موضوعات تربیتی فرزندان در جامعه امرپز پرداخت واظهار داشت: فرزندانما مهمان وامانت خانواده ها هستند، و از والدین خواستار تربیت صحیح در این امانت مهم
درجامعه کنونی کوشا باشند.

همچنین در این برنامه خبرنگاران کودک و نوجوان به بازخوانی وصیت نامه شهید (زین الدین) و انشا در مورد شهیدان والامقام توسط النا باصری و نرگس السادات موسوی صورت گرفت گوینده و خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران خانم فاطمه قائمی فر با دکلمه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس پرداختند.
همچنین، از مدیریت محترم دبستان دخترانه رهاورد اصفهان آقای حسین شاه نظری به جهت همکاری وتلاشهای ایشان در راستای، زنده نگه داشتن فرهنگ والای ایثار وشهادت تقدیر وتشکر به عمل آمد.

در پایان این برنامه معنوی از خانوادها درخواست شد در طرح بازخوانی وصیت نامه شهیدان با ارسال فیلم از قسمتی از وصیت نامه شهیدان والامقام مشارکت داشته باشند.

تقدیر و تشکر از مجری برنامه آقای پویا برجیس و تصویر بردار استاد احمد ابراهیمی