درخواست معلولان اصفهانی از زبان هنر/ مسئولان شهرداری نگاه ویژه به مناسب سازی سطح شهر برای معلولان داشته باشند مدیر کل بهزیستی استان اصفهان از اجرای هنرمندان ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین آفتاب بازدید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در این بازدید، معاونین پشتیبانی، مشارکتی و توانبخشی، رییس اداره بهزیستی شهرستان […]

درخواست معلولان اصفهانی از زبان هنر/ مسئولان شهرداری نگاه ویژه به مناسب سازی سطح شهر برای معلولان داشته باشند

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان از اجرای هنرمندان ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین آفتاب بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در این بازدید، معاونین پشتیبانی، مشارکتی و توانبخشی، رییس اداره بهزیستی شهرستان اصفهان،نیز به همراه دکتر نصر از هنرمندان تئاتر وقسمتی از اجرای آنها بازدید و در جریان فعالیت و برنامه های هنری این مجموعه قرار گرفتند.

بازبینی ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین آفتاب با موضوع مهمی که جزو یکی از دغدغه های آنان در جهت مناسب سازی خیابانها و معابر استان برای معلولان طراحی شده بود را در نمایشنامه ای به زبان هنر از مسئولان درخواست و بیان کردند.

این هنرمندان معلول به نمایندگی از سایر معلولان مشکلات ودرخواستهای مکرر خود را از مسئولان خواستار شده، تا مسئولان بویژه، در حوزه شهرداری نگاهی اساسی به اجرای مناسب سازی شهری ومعابر برای معلولین را در نظر بگیرند.

کویستان عبدالحکیمی