دیدار تیم واترپلو بانوان باشگاه آینده سازان اصفهان با مادر شهید خرازی بانوان واترپلو بانوان باشگاه آینده سازان اصفهان پس از شرکت در مسابقات لیگ برتر با مادر شهید خرازی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، طاهر یوسفی در این دیدار ضمن تشریح اقدامات باشگاه و کسب امتیازات کشوری و […]

دیدار تیم واترپلو بانوان باشگاه آینده سازان اصفهان با مادر شهید خرازی

بانوان واترپلو بانوان باشگاه آینده سازان اصفهان پس از شرکت در مسابقات لیگ برتر با مادر شهید خرازی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، طاهر یوسفی در این دیدار ضمن تشریح اقدامات باشگاه و کسب امتیازات کشوری و راهی شدن به مسابقات کشوری این باشگاه از مادر شهید خرازی خواست تیم و باشگاه را دعا کند.

مدیر باشگاه آینده سازان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری فصل الخطاب ماست که ورزشکاران با کسب قهرمانی ، در واقع به ملت و کشور خود خدمت می کنند و پیام های عزم ، اراده ،ایستادگی و ایمان ملت ایران را به جهانیان می رسانند.

یوسفی در ادامه به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در جای دیگری می فرمایند: آن جاهایی که در میدان های ورزشی شکست می خوریم ، عقبه ی ما در آن ورزش خراب است ،یعنی هر وقت آن سازماندهی ضعیف باشد ما اثر ضعف را در آن جا مشاهده می کنیم ،نمی توان آن ورزشکار ، کاپیتان تیم و مربی را مقصّر دانست زیرا او مجرد ، تنها و بریده ی از این عقبه نیست .آنجایی که او پیروزی به دست می آورد هم حتما بخشی از افتخار مربوط به این عقبه و سابقه است.
وی افزود: تیم واترپلوی باشگاه آینده سازان هم برای پیروزی جنگیدند لیکن سعادت کسب اول ، دوم و سوم از ما سلب شد.

در ادامه این دیدار هر یک از اعضای تیم با مادر شهید خرازی با مادر شهید از آنچه در مسابقات به آنها گذشت و از اقدامات فدراسیون شنا گفتند و مطالبی با مادر شهید خرازی رد و بدل شد.
مادر شهید خرازی نیز ضمن تشکر و قدردانی از دختران واترپلوی باشگاه آینده سازان اظهار کرد: فدراسیون شنا باید به این مسئله رسیدگی کنند و از تمام دست اندرکاران وزارت ورزش خواستند که حق دختران واترپلو را به ایشان برگردانند و حامی دختران باشگاه آینده سازان باشند و برای کسب امتیازات بیشتر آن ها را یاری کنند.
وی افزود: تیم واترپلوی بانوان باشگاه آینده سازان را سال ها می شناسم و از مسئولین محترم اصفهان و فدراسیون شنا حمایت تمام قد از تیم را می خواهم.
مادر شهید خرازی ضمن طلب دعای خیر و سلامتی، از تیم واترپلوی دختران باشگاه آینده سازان خواست در هر کجایی که لازم می دانند بگویند تا همراه تیم باشد و از صمیم قلب برای این تیم آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
خبرنگار: الهام خانی