سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، نمایشگاه کتاب تهران امروز آغاز می شودبه گزارش خبر گزاری صدا و سیما، افتتاح نمایشگاه کتاب امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار و در‌های نمایشگاه از […]

سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، نمایشگاه کتاب تهران امروز آغاز می شودبه گزارش خبر گزاری صدا و سیما، افتتاح نمایشگاه کتاب امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار و در‌های نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح باز و ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به صورت رسمی با حضور مردم در صحن مصلا افتتاح می‌شود.

حدود ۲۵ کشور و ۳ هزار ناشر در قالب هزارو ۲۰۰ غرفه در نمایشگاه حضور دارند.
کشور تاجیکستان هم به واسطه تاریخ، فرهنگ، تمدن مشترک و مراودات فرهنگی بین دو کشور به عنوان میهمان ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب دعوت شده است.
امسال برای نخستین بار ۲۰۰ کتابفروش در نمایشگاه فعال اند و ۲۰ غرفه نمایشگاه نیز برای کودک و نوجوان برنامه ریزی شده است.

همچنین نمایشگاه امسال جنبه خانوادگی دارد بدین صورت که چنانچه یک خانواده همه باهم به نمایشگاه بیایند می‌توانند براساس علایق و سلیقه هایشان از نمایشگاه استفاده کنند.

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی است» تا ۳۰ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار می‌شود.
ساعت‌های بازدید ۱۰ صبح تا هشت شب اعلام شده است.