برنامه «اصفهان من» مرجع اطلاع‌رسانی مسافران نوروزی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات شهر اصفهان گفت: برنامه «اصفهان من» به عنوان مرجع رسانه‌ای گردشگران و مسافران نوروزی در اصفهان قرار می‌گیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سیدعلی معرک‌نژاد صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: ما در کمیته اطلاع‌رسانی […]

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات شهر اصفهان گفت: برنامه «اصفهان من» به عنوان مرجع رسانه‌ای گردشگران و مسافران نوروزی در اصفهان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سیدعلی معرک‌نژاد صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: ما در کمیته اطلاع‌رسانی اولین سیاستی که داریم اطلاع‌رسانی سریع و شفاف است و به همین جهت یک نفر به عنوان سخنگو انتخاب شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات شهر اصفهان افزود: سیاست دومی که امسال بر روی آن تمرکز داریم بازاریابی در مبدأ است؛ یک کمیته‌ای تحت عنوان آمار و برنامه‌ریزی داریم که شهرهای مبدأ سفر به اصفهان را شناسایی و جهت معرفی اصفهان در آن شهرها اقداماتی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه «اصفهان من» به عنوان مرجع رسانه‌ای گردشگران و مسافران نوروزی در اصفهان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: نوروز سال گذشته ۳۰ هزار مخاطب به این برنامه اضافه شد.

معرک‌نژاد با اشاره به ویژگی‌های برنامه «اصفهان من»، عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی شهر، ترافیک آنلاین شهر، ایستگاه‌های اتوبوس و مترو، زمان رسیدن اتوبوس‌ها، پارکینگ‌ها و… در برنامه اصفهان من به مخاطبان ارائه می‌شود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات شهر اصفهان اضافه کرد: امسال شعار «بهار بهار» برای ستاد خدمات سفر شهر اصفهان انتخاب شده که مفهوم بهار قرآن یعنی ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت یعنی عید نوروز است.

ظرفیت پارکینگ‌های اصفهان ۱۰ هزار خودرو است

در ادامه سعید نصر با اشاره به ظرفیت پارکینگ‌های اصفهان گفت: ظرفیت پارکینگ‌های خصوصی و دولتی سطح شهر ۱۰ هزار خودرو است و نسبت به سال گذشته هزار عدد به این ظرفیت اضافه شده است.

دبیر ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در اصفهان، اظهار کرد: ظرفیت اسکان مسافران در هتل‌ها و مهمان‌پذیر‌ها از سوی جامعه حرفه‌ای هتل‌داران ۱۰ هزار نفر اعلام شده است.

وی در پایان اذعان کرد: سال گذشته دو میلیون مسافر به اصفهان سفر کردند که بخش عمده‌ای از آنها در منازل استیجاری، مدارس و باغ فدک اسکان داشتند.