سرپرست فرمانداری کامیاران معرفی شد طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضمن تقدیر از مسعود الماسی، کیوان شافعی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کامیاران معرفی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان _ کامیاران، مهدی رمضانی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کامیاران اظهار کرد: […]

سرپرست فرمانداری کامیاران معرفی شد

طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضمن تقدیر از مسعود الماسی، کیوان شافعی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کامیاران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان _ کامیاران، مهدی رمضانی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کامیاران اظهار کرد: استان کردستان و شهرستان کامیاران دارای توانمندی‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی بی‌نظیری است و باید این توانمندی‌ها در خدمت اعتلا و پیشرفت استان قرار بگیرد.

وی ضمن تسلیت سالگرد ایام ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، گفت: امام خمینی(ره) یک شخصیت بزرگ و منشاء تحولات اساسی و بنیادین در کشور بودند و به مثابه نوری گسترده در ظلمت حکومت طاغوت و دعوت‌کننده به قیام برای خدا بودند که قدرشناسی از این شخصیت والا وظیفه همگان فارغ ازهر گونه علایق و سلایق سیاسی است چرا که امنیت امروز کشور مرهون جانباختگی شهدا و ایثارگرانی است که با نفس قدسی حضرت امام راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

رمضانی همچنین وجود نیروی انسانی توانمند و فرهیخته را از دیگر ظرفیت‌های استان فرهنگی کردستان برشمرد و گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اولویت‌دار بودن فرهنگ، اعتقاد دارم زیربنای اولیه توسعه، منابع و نیروی انسانی است و بدون این سرمایه انسانی منابع مادی و طبیعی مورد بهره‌برداری شایسته قرار نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: کردستان با داشتن منابع طبیعی، نیروی انسانی کارآمد و غنای فرهنگی موجود می‌تواند طلایه‌دار پیشرفت و تعالی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در کشور باشد و برای این مهم همه بایستی با یکدیگر متحد و منسجم شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآوری کرد: دو پتانسیل گردشگری و کشاورزی در شهرستان کامیاران با ایجاد زیرساخت‌ها و صنایع تبدیلی مرتبط می‌توانند موتور محرکه این شهرستان برای توسعه همه‌جانبه باشند.

رمضانی در ادامه خواستار همکاری و تعامل همه جریانات سیاسی و فکری با فرماندار جدید شهرستان کامیاران شد و گفت: پیشرفت و آبادانی امروز کشور مرهون تلاش همه دولت‌ها از آغاز انقلاب تاکنون بوده است و ما در کردستان به همه سلایق سیاسی تا زمانی که زیر پرچم انقلاب باشند و منافع ملی را مد نظرقرار دهند احترام می‌گذاریم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه دوره جدید، دوره توسعه شهرستان کامیاران باشد، گفت: به مردم شهرستان کامیاران تعهد می‌دهیم از هر امکان و ظرفیتی برای کمک به این شهرستان استفاده کنیم.

در این مراسم از زحمات مسعود الماسی تقدیر و کیوان شافعی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کامیاران معرفی شد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان