فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دزفوسرهنگ پاسدار بهروز حکمت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول، اظهار داشت: در ارزیابی و عملکرد جشنواره استانی مالک اشتر سپاه ولی‌عصر(عج) استان خوزستان، سپاه شهرستان دزفول از بین ناحیه‌های حاضر در جشنواره، برای نهمین بار به‌عنوان ناحیه برتر استان خوزستان در سال ۱۴۰۱ معرفی شد. وی با اشاره […]

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دزفوسرهنگ پاسدار بهروز حکمت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول، اظهار داشت: در ارزیابی و عملکرد جشنواره استانی مالک اشتر سپاه ولی‌عصر(عج) استان خوزستان، سپاه شهرستان دزفول از بین ناحیه‌های حاضر در جشنواره، برای نهمین بار به‌عنوان ناحیه برتر استان خوزستان در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره مالک اشتر هرساله در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌شود، گفت: به دست آمدن این موفقیت به‌دلیل فعالیت‌های گسترده ناحیه در زمینه‌هاى مختلف است.

فرمانده سپاه شهرستان دزفول گفت: با توجه اینکه ناحیه سپاه دزفول چندین سال است رتبه نخست را کسب می‌کند و همچنین این ناحیه دو سال رتبه نخست کشوری را هم کسب کرده است امسال به‌عنوان ناحیه ممتاز بالاتر( یک پله بالاتر از مقام برتر) در سپاه ناحیه‌های استان خوزستان معرفی شدل گفت: برای نهمین بار سپاه پاسداران شهرستان دزفول به‌عنوان ناحیه برتر استان خوزستان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،سرهنگ پاسدار بهروز حکمت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول، اظهار داشت: در ارزیابی و عملکرد جشنواره استانی مالک اشتر سپاه ولی‌عصر(عج) استان خوزستان، سپاه شهرستان دزفول از بین ناحیه‌های حاضر در جشنواره، برای نهمین بار به‌عنوان ناحیه برتر استان خوزستان در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره مالک اشتر هرساله در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌شود، گفت: به دست آمدن این موفقیت به‌دلیل فعالیت‌های گسترده ناحیه در زمینه‌هاى مختلف است.

فرمانده سپاه شهرستان دزفول گفت: با توجه اینکه ناحیه سپاه دزفول چندین سال است رتبه نخست را کسب می‌کند و همچنین این ناحیه دو سال رتبه نخست کشوری را هم کسب کرده است امسال به‌عنوان ناحیه ممتاز بالاتر( یک پله بالاتر از مقام برتر) در سپاه ناحیه‌های استان خوزستان معرفی شد.