خواهرم حجابت را رعایت کن!/خون شهدا را پایمال نکنید/شهدا رفتند تا ناموسشان در امان بماند جمعی از مادران، همسران و دختران شهدای مدافع امنیت در مراسمی از زنان و دخترانی که پوشش نامناسب دارند، خواستار نگه داشتن حرمت خون شهدا و رعایت کردن حجاب آنها شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ جمعی از […]

خواهرم حجابت را رعایت کن!/خون شهدا را پایمال نکنید/شهدا رفتند تا ناموسشان در امان بماند

جمعی از مادران، همسران و دختران شهدای مدافع امنیت در مراسمی از زنان و دخترانی که پوشش نامناسب دارند، خواستار نگه داشتن حرمت خون شهدا و رعایت کردن حجاب آنها شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ جمعی از مادران،همسران و دختران شهدای والا مقام استان اصفهان طی مراسمی معنوی وفرهنگی با اشاره به برخی از بی حجابیهای اخیر در کشور از نوع پوشش آنها گله مند شدند و با توصیه به پوشش وحجاب درست خواستار نگه داشتن حرمت خون شهدا شدند.

یک مادر شهید گفت: پسر من و امسال شهدا برای حفظ امنیت ما و شماها جانشان را فدا کردند تا خاک وطن و ناموسشان در امان باشد. اما یکسری از زنان و دختران هستند که در نهایت بی احترامی به شهدا و خانواده های آنان در حضور عموم ظاهر میشوند که این رفتار آنها باعث آزردگی ما میشود.

همسر شهید دیگیری نیز گفت: این شهدای عزیز ناجوانمردانه و مظلومانه به شهادت رسیدند، لذا ما از آن دسته از خواهران خواهشمندیم که خون شهدا را پایمال نکنند و حجابشان را رعایت کنند.