وزیر کشور با استقبال محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان از طریق فرودگاه شهدای خوی وارد این شهرستان شد. احمد وحیدی، وزیر کشور ۱۵ مهرماه در فرودگاه خوی با بیان اینکه بدنبال وقوع زمین لرزه در خوی با دستور رییس جمهور در این شهرستان حضور یافتم، گفت: در ۲ روز گذشته اقدامات […]

وزیر کشور با استقبال محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان از طریق فرودگاه شهدای خوی وارد این شهرستان شد.

احمد وحیدی، وزیر کشور ۱۵ مهرماه در فرودگاه خوی با بیان اینکه بدنبال وقوع زمین لرزه در خوی با دستور رییس جمهور در این شهرستان حضور یافتم، گفت: در ۲ روز گذشته اقدامات خوبی در استان برای خدمت رسانی به زلزله زدگان صورت گرفته که در این‌ سفر، برای بهبود بیش از پیش خدمت رسانی برنامه ریزی می‌شود.
وی در خصوص هدف از سفر به خوی افزود: در این سفر بصورت میدانی در مناطق زلزله زده حاضر و مشکلات روستاییان و نیازهای آنان برای ارائه خدمات بیشتر بررسی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا؛ چهارشنبه ۱۳ مهرماه زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری شهرستان خوی در آذربایجان غربی به وقوع پیوست.