۷۰ پروژه ناتمام ورزشی در کردستان وجود دارد مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در حال حاضر ۷۰ پروژه ورزشی ناتمام در استان وجود دارد و برای تکمیل این طرح‌ها، بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حامد جولایی گفت: سرانه کنونی […]

۷۰ پروژه ناتمام ورزشی در کردستان وجود دارد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در حال حاضر ۷۰ پروژه ورزشی ناتمام در استان وجود دارد و برای تکمیل این طرح‌ها، بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حامد جولایی گفت: سرانه کنونی فضای ورزشی استان را ۷۷ سانتی‌متر مربع اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان نسبت به سال گذشته یک دهم متر مربع افزایش یافته است.

وی به وجود ۲۱۵ فضای ورزشی سرپوشیده (سقف کوتاه و سقف بلند) در استان اشاره و مهمترین مشکلات اداره کل ورزش و جوانان را کمبود اعتبار و نبود منابع مناسب جهت حفظ و نگهداری از اماکن ورزشی موجود عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در مورد توجه به زیرساخت های ورزشی حاشیه شهرهای استان نیز گفت: در صورت در اختیار قرار دادن زمین با مالکیت دولت، این اداره کل در کوتاهترین زمان ممکن مکان ورزشی که در حال حاضر سالن سقف بلند در اولویت این منطقه است، احداث خواهد کرد.

جولایی تاکید کرد: تاکنون اداره کل ورزش و جوانان در چندین مرحله به نهادهای دولتی و غیر دولتی مرتبط و خیرین اعلام کرده است که در صورت تامین زمین، حاضر به تأسیس مکان ورزشی در حواشی شهرها و نقاط مورد نیاز است.

در حال حاصر ۶۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در کردستان فعالیت دارند.